سود سهام عدالت| سود سهام عدالت جاماندگان| سود سهام عدالت متوفیان

واریز سود سهام عدالت بعد از مراسم تنفیذ پزشکیان | چرا سود سهام عدالت برای این گروه واریز نشد؟

آخرین خبر از زمان واریز سود سهام عدالت در دولت پزشکیان را بخوانید.
1403/05/06 09:50
کد خبر: 6202
واریز سود سهام عدالت بعد از مراسم تنفیذ پزشکیان |  چرا سود سهام عدالت برای این گروه واریز نشد؟

سود سهام عدالت طی سال های اخیر در دو مرحله، یکی در پاییز و دیگری در اواخر زمستان به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شده است. سال گذشته سود سهام عدالت در مرحله دوم حدود 30 درصد کمتر از مرحله اول بود. همچنین در سال 1402 سود سهام عدالت متوفیان نیز پرداخت شد. وعده داده شده افرادی که در زمستان سال گذشته سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند در خردادماه 1403 حساب آنها شارژ خواهد شد.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: پالایشگاه بندرعباس ۲ هزار میلیارد تومان، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۳ هزار میلیارد تومان و مپنا هم حدود ۵۵۰ میلیارد تومان از سود سهام عدالت را واریز نکردند.

ولی الله جعفری، اظهار داشت: همچنان خبری از واریز سود سهام عدالت از سمت سه شرکت نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: پالایشگاه بندرعباس ۲ هزار میلیارد تومان، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۳ هزار میلیارد تومان و مپنا هم حدود ۵۵۰ میلیارد تومان از سود سهام عدالت را واریز نکردند.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به این پرسش که با این شرکت‌ها آیا برخوردی صورت خواهد گرفت؟ اظهار کرد: گزارش تخلف احتمالی برای این شرکت‌ها تهیه و به مراجع رسیدگی به تخلفات هم ارسال شده است. اما اکنون چیزی که مهم است این خواهد بود که بتوانیم با پیگیری‌های خود سود سهام عدالت را کامل وصول و الباقی سود سال ۱۴۰۱ را به حساب مشمولان واریز کنیم.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/276n64

پربیننده ترین




اخبار داغ