حمله ایران به اسرائیل| خبر فوری حمله ایران به اسرائیل| زمان حمله ایران به اسرائیل

فوری؛ ایران به اسرائیل حمله می کند؟ | خبر مهم وزیر امور خارجه درباره حمله ایران به اسرائیل

وزیر امور خارجه به احتمال حمله به اسرائیل واکنش نشان داد.
1403/06/03 19:30
کد خبر: 9350
فوری؛ ایران به اسرائیل حمله می کند؟ | خبر مهم وزیر امور خارجه درباره حمله ایران به اسرائیل

حمله ایران به اسرائیل در نیمه شب 25 فروردین 1403 اتفاق افتاد. در حمله ایران به اسرائیل که به وعده صادق مشهور است، چندین موشک و پهباد ایرانی به سمت اسرائیل پرتاب شد و خساراتی را به جای گذاشت. در پی شهادت اسماعیل هنیه در تهران، گمانه زنی هایی در خصوص حمله ایران به اسرائیل شنیده می شود و مسئولین کشوری بارها اعلام کرده اند که پاسخی سخت به اسرائیل خواهند داد.

وزیر امور خارجه به احتمال حمله به اسرائیل واکنش نشان داد.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه «تلاش دشمنان برای جداسازی، دوگانه‌سازی و قطبی‌سازی در داخل کشور از بین رفته و مجموعه ما به صورت متحد و محکم به دنبال تحقق آرمان‌ها خواهد بود»، گفت: در رایزنی‌هایی که با وزرای خارجه انگلیس، آلمان و فرانسه داشتم بحث اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی مطرح شد. در این گفت‌وگوها تاکید کردم که اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز به امنیت و حاکمیت ایران حتما بدون پاسخ نمی‌ماند و جمهوری اسلامی ایران پاسخ خود را به صورت دقیق، حساب شده و مدیریت شده و با در نظر گرفتن تمامی ابعاد لازم خواهد داد.

عراقچی تاکید کرد: ما اسیر دام‌هایی که ممکن است پهن شده باشد، نخواهیم شد و این انتقام در زمان مناسب و به شیوه مناسب گرفته می‌شود و هیچ وجه تردیدی در اصل آن وجود ندارد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/27bzv3

پربیننده ترین




اخبار داغ