رضا عطاران| رضا عطاران و همسرش| زندگی خصوصی رضا عطاران

همسر رضا عطاران کیست؟ | همبازی شدن رضا عطاران و همسرش در یک فیلم جنجالی +عکس

رضا عطاران سال ۱۳۸۷ بلافاصله پس از ساخت و پخش «بزنگاه» گفت که دیگر نمی گذارند سریال بسازد!
1403/04/26 06:45
کد خبر: 4674
همسر رضا عطاران کیست؟ | همبازی شدن رضا عطاران و همسرش در یک فیلم جنجالی +عکس

رضا عطاران یکی از طنازترین کمدین های سینمای ایران است که با درخشش در فیلم هایی ازجمله هزارپا و نهنگ عنبر توانست عنوان پرفروشترین بازیگر سینما را به دست بیاورد. رضا عطاران علاوه بر بازیگری در کارگردانی هم شاخص است و سریال های ماندگاری مانند خانه به دوش و متهم گریخت را در تلویزیون ساخته است. آخرین سریالی که رضا عطاران در آن ایفای نقش کرد سریال دفتر یادداشت است که پخش آن به تازگی در شبکه نمایش خانگی به پایان رسید.

فریده فرامرزی همسر رضا عطاران است که در چند فیلم در کنار عطاران ایفای نقش کرده است.

یکی از این فیلم ها که جنجال برانگیز شد و حدود نیم ساعت آن سانسور شد، فیلم استراحت مطلق، محصول سال 1393 به کارگردانی و تهیه کنندگی عبدالرضا کاهانی است که با حضور بازیگرانی همچون رضا عطاران، بابک حمیدیان، مجید صالحی و فریده فرامرزی فیلمبرداری شد.

فریده فرامرزی همسر رضا عطاران در فیلم استراحت مطلق، نقش رضوان را بازی میکرد و در چند صحنه مشترک با همسرش حضور داشت.

روایت رضا عطاران از ممنوع التصویر شدنش

رضا عطاران بلا فاصله پس از حواشی ساخت و پخش سریال «بزنگاه» در فیلم سینمایی «آقای هفت رنگ» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی عبدالله علیخانی و حسین فرح‌بخش حاضر شد. او در پشت صحنه این فیلم در کنار حسن‌پور شیرازی از احتمال عدم فعالیتش در تلویزیون بعد از سریال «بزنگاه» می‌گوید و عنوان می‌کند تمایل دارد با داریوش مهرجویی و بهرام بیضایی کار کند.
 
حدود ۱۶ سال از این ویدیو می‌گذرد؛ عطاران ۱۶ سال است که در تلویزیون سریال نساخته و سریالی که می‌خواست در شبکه نمایش خانگی بسازد به دلایلی ساخته نشد.ا




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/27kdn3

پربیننده ترین




اخبار داغ