یارانه کالابرگ| یارانه کالابرگ جدید| یارانه کالابرگ الکترونیکی

یارانه کالابرگ 220 هزار تومانی چه شد؟ | خبر مهم برای یارانه بگیران دهک های 1 تا 9

وزیر کار و رفاه دولت سیزدهم در آخرین روز سکان داری این وزارتخانه گفت: کالابرگ الکترونیکی باید برای خانوارهای مشمول شارژ شود.
1403/06/04 08:00
کد خبر: 8650
یارانه کالابرگ 220 هزار تومانی چه شد؟ | خبر مهم برای یارانه بگیران دهک های 1 تا 9

یارانه کالابرگ فجرانه از بهمن ماه ۱۴۰۲ کلید خورد و تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. طبق گفته وزیر کار واریز یارانه کالابرگ الکترونیکی خرداد ۱۴۰۳ در قالب طرح فجرانه و احتمالا با اعتبار ۲۲۰ هزار تومان به هفت دهک اول درآمدی اختصاص پیدا می‌کند. طبق نظر کارشناسان این وزارتخانه یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی در قالب طرح یارانه کالابرگ الکترونیکی امسال هم ادامه پیدا کند و احتمالا فرق چندانی با طرح قبلی ندارد.

با روی کار آمدن دولت مسعود پزشکیان هنوز خبری در خصوص واریز یارانه کالابرگ الکترونیکی منتشر نشده است. آخرین بار وزیر کار دولت سیزدهم در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

 سید صولت مرتضوی در حاشیه همایش آموزشی توانمندسازی و توسعه سازمان‌های کارگری و کارفرمایی در پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت کالابرگ الکترونیکی گفت: اجرای کالابرگ الکترونیکی تکلیف قانونی است. وزارت کار در دولت سیزدهم زیرساخت‌های مورد نیاز آن را فراهم کرده است.

در میان اخبار

وی با اشاره به یارانه تشویقی دولت افزود: طرح «فجرانه» و یارانه ۲۲۰ هزار تومان تشویقی برای ۳ ماه اجرا شد و نتایج خوبی به دنبال داشت.

وزیر کار اظهار کرد: بالغ بر ۲۳۰ هزار فروشگاه با این وزارتخانه همکاری کرد و تمام منابع آن تأمین و بدون دغدغه عملیاتی شد.

مرتضوی گفت: امیدوار هستیم دولت چهاردهم این مسیر را ادامه دهد زیرا منابع آن از محل هدفمندی یارانه‌ها بوده و اگر درآمدهای هدفمند شده وصول شود، این یارانه پرداخت و کالابرگ الکترونیکی باید برای خانوارهای مشمول شارژ شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/27ml62
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ