علی دایی| شماره موبایل علی دایی | همسر علی دایی

گلایه علی دایی از وضعیت بد کارگران معدن | علی دایی: حقوق 10-12 میلیونی چه دردی را دوا می کند؟

علی دایی در گفت و گویی از وضعیت بد کارگران معدن و شرایط اقتصادی گله کرد. 
1403/07/08 16:50
کد خبر: 12526
گلایه علی دایی از وضعیت بد کارگران معدن | علی دایی: حقوق 10-12 میلیونی چه دردی را دوا می کند؟

علی دایی از اسطوره های بزرگ فوتبال کشورمان است که با تلاش و کوشش شخصی به شهرت و محبوبیت دست یافته است. علی دایی متولد 14 بهمن 1348 است و این فوق ستاره چندی پیش تولد 54 سالگی خود را جشن گرفت. علی دایی اسطوره فوتبال ایران است که در بین مردم به خصوص جوانان دهه 60 طرفداران بسیاری دارد. محبوبیت علی دایی به حدی است که بعد از خداحافظی از فوتبال همچنان مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

علی دایی در گفت و گویی از وضعیت بد کارگران معدن و شرایط اقتصادی گله کرد. 

ستاره سابق فوتبال ایران گفت: متاسفانه من یکسری فیلم‌ها و ویدیوهایی دیدم که رییس جمهور وقت رفته بود آنجا. کسانی که در معدن کار می کردند مشکلاتشان را به او گفتند. اگر همان موقع به این مشکلات رسیدگی می‌شد مطمئنا چنین حوادث تلخی پیش نمی‌آمد. فکر می‌کنم جزو تلخ‌ترین حوادثی باشد که در این مدت برای مردم‌مان اتفاق افتاده و همه‌مان را عزادار کرده است.

ما نباید فقط دنبال استفاده کردن از نیروهای کار باشیم. باید امنیت آنها را فراهم کنیم. هم امنیت شغلی‌شان را هم امنیت خانواده‌شان را. آینده‌شان را باید تامین بکنیم. متاسفانه بسیاری نان‌آور خانه خود را از دست دادند. کسی هم پاسخگوی درست و حسابی نیست.

فکر کنم این کارگرها قراردادی بودند بیایند خانواده هایشان را تا آخر عمرشان بیمه کنند و یک خدمتی بکنند که مردم دلشان خوش باشد. آن طوری که من می‌دیدم این کارگران معدن ۱۰-۱۲ میلیون شاید ۱۵ میلیون حقوق شان بوده. در این وضع اسفناک اقتصادی این چه دردی را دوا می‌کرده!؟ متاسفانه این حادثه مصادف شد با اول مهرماه. خیلی هایشان بچه داشتند. بچه‌هایشان باید می‌رفتند مدرسه. به نظر من مصیبتی بزرگ تر از این نبود که اتفاق افتاد. متاسفانه ما این مسایل را زود فراموش می‌کنیم. الان تو این چند روز یکی نیامده بگوید آقا ما به شما قول می‌دهیم که برویم امکانات را تهیه کنیم. برویم دنبال این حوادث. دیگر یک کاری بکنیم که این حوادث اتفاق نیفتاد. هیچکس.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/27y8e2
منبع خبر: همشهری آنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ