سریال پوکر | بازیگران سریال پوکر| سریال پوکر ایرانی

سریال پوکر متوقف شد | چالش سازنده سریال پوکر با نیکی کریمی و شهاب حسینی

انتشار چند خبر ضدونقیض درباره سریال پوکر که برای شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود، نشان توقف این مجموعه می دهد.
1403/05/15 07:00
کد خبر: 7229
سریال پوکر متوقف شد | چالش سازنده سریال پوکر با نیکی کریمی و شهاب حسینی

سریال پوکر به کارگردانی رضا دادویی و تهیه‌ کنندگی مجید مولایی یکی از جدیدترین سریال های نمایش خانگی است که اخیرا مرحله فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. امین حیایی، شهاب حسینی، نیکی کریمی، میرسعید مولویان، لاله مرزبان و بهاره کیان‌ افشار از جمله بازیگران سریال پوکر هستند. همچنین قرار است محسن چاوشی، تیتراژ سریال پوکر را بخواند.

«پوکر» متوقف شد

همشهری آنلاین نوشت: سریال «پوکر» خبرساز شد. انتشار چند خبر ضدونقیض درباره این مجموعه که برای شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود، در نوع خود عجیب و جالب توجه بود.

درحالی‌که خبر خوانندگی محسن چاووشی برای «پوکر» در حال بازنشر بود، خبر دیگری از راه رسید که نشان می‌داد ماجرای این سریال کمی پیچیده شده است؛ اینکه با سفر یک‌ماهه شهاب حسینی به آمریکا، عملا «پوکر» به پایان نرسیده و گروه باید منتظر بازگشت یکی از بازیگران اصلی‌اش باشد.

اما دیروز خبری منتشر شد که نشان می‌داد ظاهرا سریال «پوکر» به‌خاطر سفر بازیگر اصلی‌اش متوقف شده است. سفر یک‌ماهه شهاب حسینی به آمریکا دلیل توقف این سریال عنوان شده بود. اما ماجرا فقط این نبود؛ ظاهرا نیکی کریمی با پایان قراردادش اعلام کرده دیگر حاضر نیست در این مجموعه حاضر شود. یکی از دلایل این تصمیم، براساس شنیده‌ها، نارضایتی از تغییرات فیلمنامه بوده است. ظاهرا با بازگشت شهاب حسینی کار دنبال خواهد شد و احتمال دارد نیکی کریمی هم جای خود را به بازیگر دیگری دهد.

 

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2argv4

پربیننده ترین




اخبار داغ