حقوق بازنشستگان| حقوق بازنشستگان مرداد| افزایش حقوق بازنشستگان

همسان سازی حقوق بازنشستگان به پایان رسید؟ | واریز 3 میلیون تومان به حساب بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بدون اشاره به آنکه آیا قرار است واریز علی الحساب همسان سازی ادامه پیدا کند یا خیر، تاکید کرد که در دولت سیزدهم سه میلیون مبلغ همسان سازی به حساب بازنشستگان واریز شده است.
1403/05/08 14:15
کد خبر: 6460
همسان سازی حقوق بازنشستگان به پایان رسید؟ | واریز 3 میلیون تومان به حساب بازنشستگان

حقوق بازنشستگان هر ساله با افزایش مواجه می شود که این افزایش حقوق در سال جاری بین 20 تا 36 درصد بوده است. این در حالی است که بازنشستگان طی سال های اخیر همواره نسبت به میزان افزایش حقوق بازنشستگان گلایه مند بوده اند. میزان حقوق بازنشستگان در 4 ماه نخست سال با نوسان های مختلف همراه بوده است.

میر هاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشستی با عنوان جمعینو سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی رهبر انقلاب را منشور عملیاتی سازمان تأمین‌اجتماعی در دولت سیزدهم دانست و راهکار ارتقا رفاه و تحقق عدالت در جامعه را هماهنگی تمام دستگاهها در اجرای سیاست‌های کلی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام کرد.

موسوی گفت: در طول عمر کوتاه دولت سیزدهم مبلغ تسهیلات ضروری بازنشستگان از ۷ میلیون تومان در ابتدای این دوره مدیریتی به ۳۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۳ رسید و در سال گذشته ۲۵۰ هزار فقره از این تسهیلات به این عزیزان پرداخت شد. همچنین تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان تا ۸۰ درصد افزایش یافت و سهم سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت حق بیمه نیز به ۵۰ درصد از کل مبلغ رسید و در حال حاضر سازمان تأمین‌اجتماعی سالانه بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ایفای سهم خود از بیمه تکمیلی بازنشستگان می‌پردازد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: همچنین در جریان روند متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در روزهای اخیر پس از مصوبه دولت سیزدهم، مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب کمک معیشت و متناسب‌سازی به همه بازنشستگان پرداخت شده که مجموعاً بیش از ۱۲.۶ هزار میلیارد تومان برای سازمان تأمین‌اجتماعی هزینه داشته است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2l9or2

پربیننده ترین




اخبار داغ