ارز اربعین | قیمت ارز اربعین | ثبت نام ارز اربعین

کدام اپلیکیشن ها ارز اربعین می‌ فروشند؟ | سقف ارز اربعین 7 میلیون و 300 هزار تومان شد

جزئیات فروش ارز اربعین آنلاین و حضوری اعلام شد.
1403/05/08 04:00
کد خبر: 6384
کدام اپلیکیشن ها ارز اربعین می‌ فروشند؟ | سقف ارز اربعین 7 میلیون و 300 هزار تومان شد

فروش ارز اربعین از یکشنبه 7 مرداد به صورت غیرحضوری آغاز شد. زائرین می توانند ارز اربعین به مبلغ حداکثر 200 هزار دینار خریداری کنند، این در حالی است که در بازار آزاد هر 1000 دینار عراق به قیمت ۴۰ هزار تومان رسیده است. 7 بانک برای فروش ارز اربعین به زائران معرفی شده است.

امسال امکان فروش غیرحضوری ارز اربعین هم توسط بانکهای عامل فراهم شده است، متقاضیان می‌توانند از امروز به‌صورت غیرحضوری نسبت به تکمیل فرایند خرید ارز اربعین از طریق بسترهای غیرحضوری معرفی‌شده توسط بانکها اقدام کنند و در زمان تعیین‌شده به بانکها برای دریافت ارزشان اقدام کنند.

فروش ارز اربعین امسال به دو شیوه آن‌لاین و حضوری است؛ براین‌اساس ارز اربعین در 302 شعبه بانک ملی ایران، 2007 شعبه و باجه پست‌بانک، 280 شعبه بانک ملت، 221 شعبه بانک صادرات، 189 شعبه بانک سپه، 106 شعبه بانک تجارت و 63 شعبه بانک پارسیان به زوار اربعین حسینی(ع) ارائه می‌شود.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، امسال بانک‌های ملی و پست بانک در پیام‌رسان بله، بانک پارسیان در پیام‌رسان آیگپ، بانک سپه در نرم افزار کاربردی روبیکا، بانک صادرات در نرم افزار کاربردی سپینو و بانک تجارت در وبگاه خود، ارز اربعین را به فروش می‌رسانند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2l9w72

پربیننده ترین




اخبار داغ