سریال تانک‌ خورها| سریال تانک‌ خورها | دانلود سریال تانک‌ خورها

سریال تانک‌ خورها جایگزین سریال غریبه می شود| زمان پخش سریال کمدی دفاع مقدسی از شبکه سه سیما

پس از پایان سریال پلیسی غریبه، مجموعه دفاع مقدسی تانک‌ خورها کاری از پرویز شیخ‌طادی، به مناسبت هفته دفاع مقدس از شبکه سه پخش خواهد شد.
1403/06/27 09:30
کد خبر: 11484
سریال تانک‌ خورها جایگزین سریال غریبه می شود| زمان پخش سریال کمدی دفاع مقدسی از شبکه سه سیما

سریال تانک‌ خورها این مجموعه تلویزیونی که به شکل‌گیری گردان زرهی ۷۷ خراسان می‌پردازد، رگه‌هایی از کمدی و طنز دارد. آرش مجیدی که به تازگی با سریال «سرزمین مادری» حضور موفقی در تلویزیون داشت، پس از گذشت مدت کوتاهی از پایان این سریال با سریال تانک‌ خورها به شبکه سه بازمی‌گردد.

علاوه بر آرش مجیدی، سروش جمشیدی نیز دیگر بازیگر اصلی این مجموعه است. مجیدی که پیشتر در سریال «دلدادگان» نقش یک تعمیرکار و مکانیک را تجربه کرده بود، در «تانک‌خورها» نیز چنین نقشی را برعهده داشته است.

آرش مجیدی سال‌ها قبل در سریال کمدی «من یک مستاجرم» محصول سال 83 با نقش کمدی دیده شده بود و کاراکتر «نوری» جزو بهترین نقش‌های این بازیگر است؛ اما او سپس مسیر بازی در آثار غیرکمدی را در پیش گرفت، بنابراین «تانک‌خورها» تجربه متفاوتی برای آرش مجیدی به حساب می‌آید.

بهراد خرازی، علیرضا استادی، احمد نجفی، ثریا قاسمی و شیرین اسماعیلی نیز در ترکیب بازیگران این سریال حضور دارند.

پرویز شیخ‌طادی که بیشتر به عنوان کارگردان سینما شناخته می‌شود، «تانک‌خورها» را پس از مجموعه‌های تاریخی «بانوی سردار» و «آتش در گلستان»، به عنوان سومین سریال کارنامه خود جلوی دوربین برده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2lbq64

پربیننده ترین




اخبار داغ