واردات خودرو| ثبت نام واردات خودرو| آزادسازی واردات خودرو

نتیجه قرعه کشی خودرو‌های وارداتی اعلام شد| مشاهده نتایج در سایت سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی

رئیس سازمان توسعه تجارت درباره تاریخ اعلام نتیجه قرعه کشی خوردوهای وارداتی توضیحاتی داد.
1403/04/31 14:50
کد خبر: 5512
نتیجه قرعه کشی خودرو‌های وارداتی اعلام شد| مشاهده نتایج در سایت سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی

واردات خودرو از سال ۱۳۹۷ بنا به محدودیت‌های ارزی تحمیل شده به کشور و طبق تصمیم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ممنوع شد. با برنامه ریزی دولت برای آزادسازی واردات، سرانجام واردات خودرو در سال 1401 آغاز شد. سخنگوی دولت سیزدهم نیز در تیر ماه 1403 اعلام کرد که واردات خودرو برای همه ایرانی ها آزاد می شود.  

رئیس سازمان توسعه تجارت، گفت: فردا (یکشنبه ۳۱ تیرماه) قرعه‌کشی انجام و نتایج این دوره مشخص می‌شود و بر روی سایت سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی بارگذاری خواهد شد.

مهدی ضیغمی اظهار داشت: نتایج هفدهمین طرح عرضه خودرو‌های وارداتی فردا یکشنبه ۳۱ تیرماه اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی گفت: هفدهمین دوره از فروش خودرو‌های وارداتی که برای متقاضیان مرحله‌ی اول، آخرین مهلت ثبت درخواست خودرویی به حساب می‌آمد با عرضه ۳۶ مدل خودرو برگزار شد.

ضیغمی افزود: در این نوبت از عرضه خودرو‌های وارداتی که متقاضیان جدید نیز امکان ثبت‌نام را در کنار ثبت‌نام‌کنندگان مرحله‌ی اول (اسفند ۱۴۰۱) داشتند، حدود ۱۳۰ هزار نفر، درخواست خودرویی خود را ثبت کرده‌اند.

رئیس سازمان توسعه تجارت ادامه داد: فردا یکشنبه ۳۱ تیرماه قرعه‌کشی انجام و نتایج این دوره مشخص می‌شود و بر روی سایت سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی بارگذاری خواهد شد.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2ljnk3

پربیننده ترین




اخبار داغ