تعطیلی ادارات| ادارات دولتی| ادارات تعطیل شدند

فوری؛ تعطیلی ادارات روز پنجشنبه 18 مرداد 1403 | ادارات کدام استان ها امروز تعطیل است؟

ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی برخی از استان‌ها در هفته جاری کاهش یافت و برخی از استان‌ها نیز امروز پنجشنبه ۱۷ مرداد تعطیل شدند.
1403/05/18 04:10
کد خبر: 7463
فوری؛ تعطیلی ادارات روز پنجشنبه 18 مرداد 1403 | ادارات کدام استان ها امروز تعطیل است؟

در هفته گذشته و هفته کاری به علت گرمای شدید و آلودگی هوا منجر به تعطیلی ادارات برخی استان ها شده است. بر اساس اخبار منتشر شده، گرمای هوا منجر به تعطیلی ادارات برخی از استان ها در روز پنجشنبه 18 مرداد شده است. دقایقی پیش، اخباری مبنی بر تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات استان های مختلف منتشر شد.

به دلیل گرمای کم سابقه ادارات برخی استان‌ها پنجشنبه ۱۸مردادماه تعطیل شد.

تعطیلی استان یزد

استانداری یزد طی اطلاعیه با توجه به افزایش نسبی دما، تابش اشعه فرابنفش و کاهش کیفیت هوا و به منظور حفظ سلامت شهروندان و توازن بخشی مصرف آب، فعالیت همه مراکز دولتی و بانک‌ها در شهرستان یزد، بافق، اردکان، میبد، اشکذر و زارچ (به غیر از مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) در روز چهارشنبه ۱۶مرداد را تعطیل اعلام کرد.  

بر اساس این اطلاعیه فعالیت ادارات در سایر شهرستان ها روز چهارشنبه از ساعت ۶تا ۱۲ ظهر می باشد؛ مصوبه تعطیلی پنج شنبه ها تا نیمه شهریور پا برجاست.

تعطیلی ادارات اصفهان

با توجه به شرایط موجود و پیش رو و با کسب مجوزات لازم، مقرر شد روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفدهم و هجدهم مردادماه ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان تعطیل و به صورت دورکار فعالیت نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به شهروندان تأکید کرد: رعایت اصول ایمنی بهداشتی در برابر گرمازدگی و اشعه فرابنفش، کاهش زمان حضور در فضای باز و تابش مستقیم نور خورشید، کاهش رفت و آمد در سطح شهر و استفاده بهینه از انرژی برق و آب در روز‌های جاری ضروری است.

تعطیلی ادارات استان مرکزی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: فعالیت ادارات استان مرکزی پنجشنبه هفته جاری تعطیل است.

سید مجتبی آل یاسین گفت: فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی، (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) پنجشنبه هفته جاری (۱۸ مردادماه) در راستای مدیریت مصرف بهینه انرژی تعطیل هستند.

وی افزود: این تعطیلی در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق و بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان مرکزی اتخاذ شده است.

آل یاسین با اشاره به اینکه فعالیت بانک‌ها و بیمه‌های استان با نظر شورای هماهنگی ذیربط است، افزود: کلاس‌های تمام مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیر دولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی تعطیل خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: فعالیت کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذیربط است.

وی گفت: همچنین با توجه به گرمای هوا و مدیریت مصرف انرژی، فعالیت ادارات و بانک‌های استان مرکزی امروز چهارشنبه از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ است.

تغییر ساعت کاری ادارات کهگیلویه و بویراحمد

استانداری کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به استمرار افزایش دمای هوا و مصرف برق در ایام پیش رو، تصمیم کمیته مدیریت مصرف برق و انرژی استان و به منظور حمایت از بخش صنعت و کشاورزی ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان درمانی نظامی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند از شنبه ۱۳ مرداد تا پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر اعلام می‌شود.

این خبر به روزرسانی می شود




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2o9wo2

پربیننده ترین




اخبار داغ