داگز | داگز توکن | داگز کی لیست میشه

قیمت داگز (DOGS) چقدر است؟ | داگز جای همستر کامبت را گرفت +جزئیات

جزئیات آنچه باید در مورد DOGS بدانید را در ترفندباز بخوانید.
1403/06/05 17:00
کد خبر: 9563
قیمت داگز (DOGS) چقدر است؟ | داگز جای همستر کامبت را گرفت +جزئیات

توکن داگز (DOGS) میم‌کوین جدید تلگرامی است که از شخصیت کارتونی Spotty الهام گرفته است. تلگرام بعد همستر کامبت و انواع و اقسام بازی‌های tap to earn حالا از طریق تیم پیشتیبانی تون‌کوین، سراغ بازی جدیدی به اسم داگز (DOGS) رفته. برخلاف همستر کامبت که گیمر برای جمع‌آوری توکن باید روی صفحه گوشی ضربه می‌زد، بازی داگز (DOGS) کاربر را برمبنای میزان دعوت دوستان به برنامه تشویق می‌کند.

میم کوین DOGS، یک میم کوین که به جامعه تلگرام گره خورده است و به مناسبت سالگرد تاسیس این پلتفرم به کاربران آن داده شده، ازامروز به طور رسمی در پلتفرم های بزرگی مانند Bybit، OKX و Gate.io و Binance در دسترس خواهد بود. 

این پروژه با الهام از «Spotty»، یک نماد ایجاد شده توسط پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، به سرعت مورد توجه قرار گرفت، به خصوص پس از معرفی شدن بعنوان پنجاه و هفتمین پروژه در Launchpool بایننس ارائه شد.

با افزایش هیجان ایردراپ و لیست شدن توکن DOGS در صرافی ها، تحلیلگران شروع به پیش بینی قیمت  آن کرده اند. برآوردهای اولیه حاکی از آن است که این توکن می تواند تقریباً با 0.0005 دلار معامله شود.

امروز به صورت رسمی قابلیت Claim این ارز در کیف پول هایی مثل Tonkeeper باز شده و از ساعت 15:30 به وقت تهران در صرافی ها نامبرده شده لیست خواهد شد، هرچند دستگیری Durov نگرانی هایی رو نسبت به کاهش قیمت این ارز ایجاد کرده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2onjd4

پربیننده ترین




اخبار داغ