ترفندهای خانه داری| ترفند خانه داری| ترفندهای خانه داری ایرانی

ترفندهای خانه داری| اگر برنجت ته گرفت نگران نشو با این ترفند برنج رو نجات بده

اگر احساس کردید که برنج شما ته گرفته یا به دلیل سوختن ته‌دیگ، کل برنج درون قابلمه بوی سوختگی می‌دهد، با راهکار ساده زیر می‌توانید اقدام به از بین بردن بوی دود و سوختگی برنج کنید.
1403/05/17 12:00
کد خبر: 7515
ترفندهای خانه داری| اگر برنجت ته گرفت نگران نشو با این ترفند برنج رو نجات بده

ترفندهای خانه داری شامل مجموعه کارهایی است که برای مدیریت بهتر خانه و همچنین صرفه جویی در وقت مورد استفاده قرار می گیرند. ترفندهای خانه داری می‌توانند در بخش‌های مختلف خانه شامل تمیزکاری، سازماندهی، آشپزی، و مدیریت زمان مفید باشند. هدف از ترفندهای خانه داری بهبود و یا تسهیل برخی وظایف روزمره و ایجاد یک محیط راحت و سازمان یافته در خانه است.

یکی از تجربیات ناخوشایند هنگام پخت برنج برای مهمانی این است که به دلیل مشغله کاری و فراموشی، ته‌دیگ شما سوخته باشد و کل برنج درون قابلمه بوی سوختگی بگیرد. چون این سوختگی روی طعم و مزه برنج شما تاثیر می‌گذارد، دور ریختن و پختن مجدد برنج از نظر اقتصادی چندان مقرون به صرفه نیست، باید با استفاده از تکنیک‌های خاصی اقدام به گرفتن بوی سوختگی از برنج کنید. برای یادگیری و آشنایی با این تکنیک و روش‌های از بین بردن بوی سوختگی برنج با ما همراه شوید.

وقتی برنج ته میگیره نگران نشو. اول برنجت رو بریز توی صافی بعد یه قابلمه که دوبند انگشت آب در حال جوشیدن داره اماده کن و اون صافی رو بزار روش یه پیاز رو چهار قاب کن بزار لای برنج و حالشو ببر.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2oraq2

پربیننده ترین




اخبار داغ