طرز تهیه رب | طرز تهیه رب خانگی | طرز تهیه رب با ماندگاری بالا

طرز تهیه رب پاپریکا خانگی | این رب خوشرنگ با فلفل دلمه ای قرمز درست کنید+ویدئو

رب پاپریکا یک نوع رب خیلی کاربردی است که برای انواع غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.
1403/05/01 20:01
کد خبر: 1466
طرز تهیه رب پاپریکا خانگی | این رب خوشرنگ با فلفل دلمه ای قرمز درست کنید+ویدئو

طرز تهیه رب در خانه شاید در نگاه اول کاری سخت و غیرممکن باشد. طرز تهیه رب برای خانوم های کم تجربه و کسانی که مهارت لازم در آشپزی را ندارند، بسیار مفید است پس در صورتی که علاقه ای به تهیه رب بازاری یا کارخانه ای ندارید، بهتر است طرز تهیه رب با تمام فوت و فن هایش را فرا بگیرید تا این چاشنی خوشمزه را بدون افزودنی در خانه درست کنید. رب خانگی و سالم را می‌توان به روش های مختلف تهیه کرد، ما در اینجا طرز تهیه رب پاپریکا خانگی را آورده ایم.

رب پاپریکا یک نوع رب خیلی کاربردی است که برای انواع خورشت ها و پاستاها و مایه گوشتی و حتی املت مورد استفاده قرار می گیرد. رب پاپریکا هم طعم خوبی به غذا می دهد و هم بسیار خوشرنگ است.

من از یک کیلو و نیم فلفل دلمه ای قرمز استفاده کردم ،بعد از شستن دونه ها و قسمتهای سفیدشو جدا کردم با یک لیوان اب پختم و بعد حدود هفتاد درصدش رو پوست گرفتم و به شکل پوره دراوردم.

دوباره روی شعله متوسط رو به کم قرار دادم حدودا سی تا چهل دقیقه زمان میبره تا اب اضافه اش کشیده بشه (شعله گاز زیاد نباشه)و در اخر یک قاشق مرباخوری نمک و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بدون بو بهش اضافه کردم و چند دقیقه بعد رب فلفل اماده شد.

توی ظرف در بسته توی یخچال تا یکماه و توی فریزر تا شش ماه موندگاری داره. میتونید توی قالب یخ بریزن و فریز کنید و هربار یک تکه رو بیرون بیارین و استفاده کنید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2rb5b4

پربیننده ترین




اخبار داغ