اسماعیل هنیه | شهادت اسماعیل هنیه | ثروت اسماعیل هنیه

فوری؛ جزئیات ترور اسماعیل هنیه در تهران | اسماعیل هنیه به شهادت رسید

: روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی، در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران خبر داد.
1403/05/10 03:10
کد خبر: 6666
فوری؛ جزئیات ترور اسماعیل هنیه در تهران | اسماعیل هنیه به شهادت رسید

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس شب گذشته، در محل اقامت ترور شد و به شهادت رسید. اسماعیل هنیه و هیات همراه روز گذشته برای شرکت در مراسم تحلیف دکتر مسعود پزشکیان نهمین رییس جمهور ایران به تهران سفر کرده بودند که ضمن دیدار با مقام معظم رهبری و رییس جمهور منتخب در مجلس شورای اسلامی حضور یافته و با دیگر مقامات ایرانی و مقامات میهمان خارجی دیدارهایی داشتند. در رابطه با خبر شهادت شهادت اسماعیل هنیه در تهران سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد : آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز( چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2rj5y3

پربیننده ترین




اخبار داغ