سایه افضلی | سایه افضلی بیوگرافی | سایه افضلی و همسر سابقش

خودکشی سایه افضلی بعد از تغییر جنسیت | سایه افضلی در چه سریال هایی بازی کرده است؟

سایه افضلی یکی از ترنس های معروف در حرفه بازیگری است که بعد از تغییر جنسیت و ازدواج خودکشی کرد.
1403/04/17 07:38
کد خبر: 4042
خودکشی سایه افضلی بعد از تغییر جنسیت | سایه افضلی در چه سریال هایی بازی کرده است؟

سایه افضلی بازیگر کمتر شناخته شده سینما و تلویزیون است که در آثار سینمایی و تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته است. سایه افضلی در سریال‌های دل و نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی بازی کرده است. سایه افضلی بازیگر 39 ساله اصالتا اهل اصفهان است و پیش از این با نام اصلی شایان افضلی شناخته می شد که بعد از تغییر جنسیت از پسر به دختر زندگی جدیدی را آغاز کرد.

سایه افصلی بعد از تغییر جنسیت ازدواج کرد اما با انتشار عکس های دوران پسر بودنش در فضای مجازی زندگی او دچار مشکل شد و از همسرش جدا شد. او حتی به اصرار خانواده به سربازی رفته و به گفته خودش سالهای بسیار بدی را در دوران سربازی تجربه کرد.

اکنون خبری مبنی بر خودکشی سایه افضلی بازیگر سریال نیوکمپ در فضای مجازی منتشر شده که البته هنوز به طور رسمی تایید نشده است. بر اساس گزارش برخی رسانه ها، سایه افضلی سال گذشته نیز یک خودکشی ناموفق داشت.

در صورت صحت این خبر، او دومین بازیگر سریال نیوکمپ است که جان خود را از دست می‌دهد. اسفند سال گذشته معین محمودزاده دیگر بازیگر این سریال بر اثر ایست قلبی در ۳۸ سالگی درگذشت.

او در یکی از مصاحبه های خود گفته است که در سال ۸۵ تصمیم گرفتم با تمام مشکلاتی که پیش رو خواهد داشت برای همیشه مراحل قانونی را طی کند و بــه جسم واقعی خودش برسد و همین هم شد: «مراحل قانونی را طی کردم و دو سال تحت نظر سه پزشک بودم و در نهایت در سال ۸۹ بعد از طی کردن تمامی مراحل قانونی، عمل تغییر جنسیت را انجام دادم. سایه را با دست خودم بــه دنیا آوردم.»

او سرگذشت زندگی خود را در سه جلد به نمایش عموم میگذارد که دوجلد آن تا به حال به نسخه تحریر در آمده است .




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2rq7w4

پربیننده ترین




اخبار داغ