خداداد عزیزی| اصالت خداداد عزیزی| عکس خداداد عزیزی در استقلال

لحظاتی از شوخی زیر 18 سال خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه | واکنش خداداد عزیزی به شایعه ممنوع التصویر شدنش

گفته می‌شود به دلیل رفتار زشت و زننده خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه به‌احتمال فراوان او ممنوع‌التصویر خواهد شد.
1403/06/03 06:30
کد خبر: 9290
لحظاتی از شوخی زیر 18 سال خداداد عزیزی در برنامه سرگیجه | واکنش خداداد عزیزی به شایعه ممنوع التصویر شدنش

خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال متولد یکم تیر 1350 است. خداداد عزیزی علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران سابقه حضور در بوندس‌لیگا آلمان، لیگ برتر امارات متحده عربی را دارد. خداداد عزیزی نقش بسیار مهمی در صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه داشت. خداداد عزیزی به دلیل سرعت زیادش و گل صعود آفرین ایران به استرالیا، توسط جواد خیابانی که گزارشگر آن بازی بود، غزال تیزپای فوتبال ایران نامیده می‌شد.

خداداد عزیزی در یک برنامه اینترنتی درباره نسل طلایی فوتبال ایران در واکنش به اظهارات هاشم بیک زاده شیشکی بست؛ آن هم در برنامه‌ای که می‌دانست قرار است توسط طیف وسیعی از مردم دیده شود. این رفتار‌های خداداد واکنش شدیدی در پی داشته و برخی این پرسش را مطرح کردند که چرا خداداد به این روز افتاده و هرچه می‌گذرد بی‌ادب‌تر پرده درتر می‌شود؟ این ویدیو را با این توضیح می‌بینید که برای اشخاص زیر ۱۸ سال حاوی بدآموزی است.

در میان اخبار

پس از پخش شوخی‌های خداداد عزیزی با هاشم بیک‌زاده در یک برنامه اینترنتی، شایعه شد حماسه ساز ملبورن تا اطلاع ثانوی از حضور در برنامه‌های تلویزیون و حتی از شرکت در برنامه‌های نمایش خانگی محروم شده است. اما خداداد عزیزی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی، این شایعه را تکذیب کرد.

خداداد عزیزی به خبرورزشی گفت: خدا را شکر مدیران صدا و سیما و مدیران ساترا مثل مدیران برخی باشگاه‌ها نیستند که به حرف و نظر بعضی‌ها که دوست دارند به آنها بگویند «خان» گوش کنند.

غزال تیزپای فوتبال ایران تاکید کرد: به کوری چشم آنهایی که برای خوشایند کسی که من حاضر نیستم به او «خان» بگویم، خبر دروغ ممنوع التصویری من را پخش کردند، این شایعه صحت ندارد و شایعه سازان می‌توانند با اجازه «خان» خودشان از ساترا و صدا و سیما استعلام بگیرند. من مشکلی برای فعالیت ندارم و مطمئن باشید بازهم از هر چیزی که غلط باشد، انتقاد می‌کنم.

خداداد عزیزی ادامه داد: اگر هم روزی در تلویزیون ممنوع التصویر شوم، خوشبختانه رسانه‌های آزاد در این کشور به اندازه کافی وجود دارند و حتما از تریبونشان از کسانی که دوست دارند آنها را «خان» بنامند، انتقاد می‌کنم و آن وقت مطمئن باشید خیلی شفاف‌تر حقایق را درباره برخی آقایان می‌گویم. من پاچه خوار نیستم و حتی آنهایی که فکر می‌کنند «خان» هستند هم نمی‌توانند با این ترفندها من را به سکوت وادار کنند یا شرایطی را به وجود بیاورند که خلاف عقاید و اعتقادات خودم حرفی بزنم. خبر دارم برخی آدم‌های این به اصطلاح «خان‌» ها دارند تلاش می‌کنند هرطور شده با شایعه سازی ذهن جامعه را نسبت به من منفی کنند اما دست به هر کاری بزنند، من حاضر نیستم برای خوشایند کسی که دوست دارد به او «خان» بگویند، حرف ناحق بزنم. همه من را می‌شناسند سرم هم برود، حرفی که فکر می‌کنم درست است را می‌زنم و از هرچیزی که غلط باشد انتقاد می‌کنم.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2rreb2
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ