حقوق بازنشستگان| حقوق بازنشستگان خرداد| افزایش حقوق بازنشستگان

بازنشستگان حساب حقوق خود را چک کنند | واریز حقوق بازنشستگان با مبلغ متناسب سازی

پرداخت حقوق مرداد ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با ارسال پیامک آغاز شده است و این روند تا پایان امشب ادامه دارد.
1403/05/31 05:30
کد خبر: 8918
بازنشستگان حساب حقوق خود را چک کنند | واریز حقوق بازنشستگان با مبلغ متناسب سازی

حقوق بازنشستگان هر ساله با افزایش مواجه می شود که این افزایش حقوق در سال جاری بین 20 تا 36 درصد بوده است. این در حالی است که بازنشستگان طی سال های اخیر همواره نسبت به میزان افزایش حقوق بازنشستگان گلایه مند بوده اند. همچنین بازنشستگان امیدوارند طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود. با اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان، میزان دریافتی بازنشستگان به طرز قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

 از ساعتی پیش، پرداخت حقوق  مرداد ماه بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با ارسال پیامک از سوی بانک عامل در تهران و برخی از استانهای کشور آغاز  شده است و این روند تا پایان امشب ادامه دارد.

تسنیم نوشت: برهمین اساس، بیش از یک میلیون و ۷۳۰هزار بازنشسته و وظیفه بگیر تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

به گزارش ایلنا، جمعی از بازنشستگان لشکری از عدم واریز مبلغ متناسب‌سازی خبر دادند و گفتند: ساعاتی پیش مستمری را واریز کردند، اما این بار نیز خبری از پرداختِ مبلغ متناسب‌سازی نبود.

آن‌ها گفتند: قرار بود ماه قبل متناسب‌سازی اجرا شود و قول‌هایی دادند، اما به قول خود عمل نکردند. ۶ ماه از سال گذشت و هنوز قانون را اجرا نکرده‌اند.

این بازنشستگان می‌گویند: ظاهرا همان مبلغ ۳ میلیون تومان مابه‌التفاوت را به خاطر انتخابات واریز کرده بودند!




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2rvjm3

پربیننده ترین




اخبار داغ