سریال هشت پا | سریال هشت پا چند قسمت است | زمان پخش سریال هشت پا

بازیگر نقش سعید در سریال هشت پا کیست؟| رضا اکبرپور از گیلدخت تا هشت پا

در سریال هشت پا، نقش سعید بیش از همه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است، سعید با بازی رضا اکبرپور متهم اصلی پرونده قتل مردی ثروتمند است.
1403/07/20 07:30
کد خبر: 13618
بازیگر نقش سعید در سریال هشت پا کیست؟| رضا اکبرپور از گیلدخت تا هشت پا

سریال هشت پا نام سریال جدیدی است که پخش آن بعد از اتمام سریال طوبی از شبکه یک سیما آغاز شده است. سریال هشت پا ساخته احمد معظمی‌ است که سال گذشته هم سریال بازپرس با بازی مهدی فخیم زاده، محسن قصابیان، پوراندخت مهیمن و فریبا کوثری با کارگردانی او پخش شد. سریال هشت پا هرشب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه روی آنتن شبکه یک تلویزیون می‌رود.

داستان سریال هشت‌ پا درباره یک پلیس جوان است که درگیر یک پرونده قتل مشکوک می‌شود. اما پرونده قتل مشکوک آغاز ماجراهای عجیب و غریبی است که در خلال پیگیری این پرونده برای پلیس جوان رقم می‌خورد.

در این سریال نقش سعید بیش از همه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. سعید با بازی رضا اکبرپور متهم اصلی پرونده قتل مردی ثروتمند است.

رضا اکبرپور بازیگر نقش سعید در هشت پا کیست؟

رضا اکبرپور بازیگر جوان و مطرح سینما و تلویزیون است که در سال 1379 وقتی 14 ساله بود در کلاس های تئاتر زیر نظر علی سلیمانی شرکت کرد و سپس به روی صحنه تئاتر رفت.

او پس از یک دهه وقفه در سال 1390  مقابل دوربین تله فیلم زمانی برای ایستادن حضور یافت که این فیلم در جشنواره جام جم سال 1392 به عنوان سه فیلم برگزیده انتخاب شد.

رضا اکبرپور با فیلم سینمایی آپاندیس ساخته حسین نمازی، اولین تجربه سینمایی خود را آغاز کرد و این فیلم موجب همکاری دوباره او با حسین نمازی در سریال حوالی پائیز شد.

این هنرمند با سریال حوالی پائیز که به فاجعه منا می پردازد به چهره شناخته شده ای در تلویزیون تبدیل شد و با ایفای نقش اصلی در سریال گیلدخت به شهرت رسید.

سریال گیلدخت که به روایتی از دوره قاجار می پردازد درباره زندگی جوانی به نام اسماعیل با بازی رضا اکبرپور می باشد که در دوران حکومت مظفرالدین شاه دل در گرو مهر دختری به نام گلنار با بازی میترا رفیع داده است.

رضا اکبر پور در سریال گیلدخت

ازدواج و همسر رضا اکبرپور

هیچ اطلاعات موثق و تایید شده ای توسط خود بازیگر درباره ازدواج و همسر رضا اکبرپور در دسترس نیست.

رضا اکبرپور در سریال هشت پا

سعید چنگیزیان بازیگر «زخم کاری» در این سریال در نقش یک کارگاه حرفه‌ای ظاهر می‌شود. کارآگاه کیانفر در حین بررسی قتل مردی ثروتمند به متهم اصلی پرونده یعنی سعید با بازی رضا اکبرپور می‌رسد و تلاش می‌کند این معمای پیچیده و رازآلود این جنایت را کشف کند.

هنرمندانی همچون محمد صادقی، نادر سلیمانی، افسانه چهره آزاد، علی اسیوند، احمد نجفی، رویا جاویدنیا، ایرج نوذری، محمد فیلی، سودابه بیضایی، مینا وحید، هلیا امامی، علیرضا مهران، مینا وحید، ایوب آقاخانی، کمند امیر سلیمانی، علیرضا جلالی تبار، سپند امیر سلیمانی، حمید ابراهیمی، محمدرضا اکبری، محسن بهرامی، نسرین نکیسا، ابوالفضل جمشیدی، مسعود کشاورز، سیامک راشدی و ... در این سریال به ایفای نقش پردخته‌اند.

خلاصه سریال هشت پا

داستان هشت‌پا درباره یک پلیس جوان است که درگیر یک پرونده قتل مشکوک می‌شود. اما پرونده قتل مشکوک آغاز ماجراهای عجیب و غریبی است که در خلال پیگیری این پرونده برای پلیس جوان رقم می‌خورد. نکته جالب این سریال حضور سعید چنگیزیان در نقش یک پلیس است که در طول این سال‌ها بازی نکرده و محمد صادقی که بعد از مدت‌ها به تلویزیون برگشته است.

سریال هشت پا چند قسمت است؟

«هشت پا» به نویسندگی علی طالب‌آبادی در ۲۰ قسمت نوشته شده و محمدرضا شفیعی آن را تهیه‌کنندگی کرده است. این سریال محصول مشترک مرکز سیما فیلم و معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا (ناجی هنر) بوده که توسط موسسه فرهنگی هنری وصف صبا تولید شده است.

عوامل اصلی «هشت پا» نیز عبارت است از: «محسن فلاحی» مدیر فیلمبرداری، «وحید سلطانی» مدیر صدابرداری، «سعید کنگاور نظر» مدیرتولید، «ملیکا سهرابی زاده» طراح صحنه، «سمیرا شجاعی» طراح لباس، «مرتضی کهزادی» طراح گریم، «امین شریفی» تدوین طراح صدا، «محمد حسین غضنفری»، «فاطمه کرباسچی» تدوین، «حمیدرضا علیپور» دستیار کارگردان و برنامه ریز، «سیامک راشدی» بازیگردان، «کسری نیک رفتار» عکاس، «سروناز مظاهری» روابط عمومی.

ساعت پخش و تکرار سریال هشت پا چه زمانی است؟

سریال هشت پا هر شب ساعت 22:15 دقیقه از شبکه یک پخش می شود و دو بار در روز نیز تکرار خواهد شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2rxvw2

پربیننده ترین




اخبار داغ