بهرام افشاری| خانواده بهرام افشاری| ماشین بهرام افشاری

کری خوانی بازیگر پرسپولیسی برای استقلالی ها| جواب دندان شکن بهرام افشاری به حسین سلیمانی

حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک پست اینستاگرامی برای استقلالی ها کری خواند که با واکنش بهرام افشاری روبرو شد.
1403/03/12 18:43
کد خبر: 1145
کری خوانی بازیگر پرسپولیسی برای استقلالی ها| جواب دندان شکن بهرام افشاری به حسین سلیمانی

بهرام افشاری بازیگر و کارگردان محبوب سینما و تلویزیون با 36 سال، با سریال پایتخت دیده شد و به شهرت رسید. اما نقطه اوج فعالیت حرفه ای بهرام افشاری مربوط به فیلم فسیل می شود که رکورد پرفروش ترین فیلم سینما را شکست. بهرام افشاری در فیلم فسیل چند آهنگ هم خواند که این روزها معروف و همه گیر شده اند. بهرام افشاری در تازه ترین فعالیت هنری اش وارد عرصه کارگردانی شده و یک فیلم سینمایی ساخته است. 

حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی خود و در آستانه برگزاری آخرین مسابقه تیم پرسپولیس که در صورت پیروزی برابر مس رفسنجان قهرمان فصل خواهد شد، به کری‌خوانی با طرفداران استقلال پرداخته است.

سلیمانی در این پست اشاره کرده: «یه قانونی پرسپولیس اضافه کرده که بهش می‌گن قانون 10 . هم 10نفره استقلال رو برده، هم استقلالِ 10نفره رو برده.

‎در پی انتشار این پست بسیاری از هنرمندان استقلالی و پرسپولیسی هم در کامنت‌ها به او پاسخ داده‌اند. از جمله بهرام افشاری که زیر این پست و در واکنش به کری حسین سلیمانی نوشته: «هم ده تا جام داخلیو با ستاره آسیایی استقلال مقایسه می‌کنه.


 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/2xqjw4

پربیننده ترین




اخبار داغ