حقوق بازنشستگان| حقوق بازنشستگان تیر| افزایش حقوق بازنشستگان

حقوق بازنشستگان دو برابر شد | خبر خوش نماینده مجلس به بازنشستگان

در جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر دفاع، خبر از دو برابر شدن حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح و اجرای قریب الوقوع متناسب‌سازی حقوق آنان داده شد.
1403/05/03 06:30
کد خبر: 5901
حقوق بازنشستگان دو برابر شد | خبر خوش نماینده مجلس به بازنشستگان

حقوق بازنشستگان هر ساله با افزایش مواجه می شود که این افزایش حقوق در سال جاری بین 20 تا 36 درصد بوده است. این در حالی است که بازنشستگان طی سال های اخیر همواره نسبت به میزان افزایش حقوق بازنشستگان گلایه مند بوده اند. میزان حقوق بازنشستگان در 4 ماه نخست سال با نوسان های مختلف همراه بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر دفاع گفت: طبق گزارش ارائه شده، حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح نیز دو برابر شده و متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح به زودی اجرا و حقوق آنان ترمیم و تکمیل می‌شود.

وی گفت: در این جلسه مطرح شد که فروش سازمان صنایع دفاعی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۰ دو برابر افزایش داشته و برنامه‌ریزی شده که امسال هم مجددا افزایش داشته باشند. همچنین گزارشی در زمینه توسعه محصولات، فناوری‌ها و زیرساخت‌ها و همینطور بومی‌سازی قطعات در مجموعه وزارت دفاع ارائه شد.

رضایی بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پشتیبانی خودش را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد تا ان‌شاالله این نیروها به بالاترین سطح از بازدارندگی رسیده و هرچه بیشتر تولید قدرت و اقتدار دفاعی برای کشور داشته باشند؛ انتظار مجلس شورای اسلامی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز اجرای کامل قانون برنامه هفتم توسعه است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/365jy2
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ