ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو | نتایج قرعه کشی ایران خودرو

نتایج قرعه‌ کشی ایران‌ خودرو امروز اعلام می‌ شود؟ | نحوه اعلام فراخوان برندگان قرعه کشی ایران خودرو

مراسم قرعه‌کشی طرح فروش محصولات ایران‌خودرو، امروز یکشنبه ۱۱ شهریور ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.
1403/06/11 04:30
کد خبر: 10073
نتایج قرعه‌ کشی ایران‌ خودرو امروز اعلام می‌ شود؟ | نحوه اعلام فراخوان برندگان قرعه کشی ایران خودرو

هفته گذشته بود که ایران خودرو اعلام کرد فرآیند قرعه کشی ایران خودرو ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه برگزار می شود. با اعلام این خبر بسیاری از متقاضیان بر این باور بودند که پس از قرعه‌کشی ایران‌ خودرو ، نتایج هم اعلام خواهد شد اما اطلاعات جدید حاکی از آن است که نتایج قرعه کشی ایران خودرو فردا اعلام نمی شود و احتمالا چند روز پس از قرعه کشی اعلام نتایج را شاهد باشیم.

براساس اعلام قبلی شرکت ایران خودرو، امروز یکشنبه ۱۱ شهریور مراسم قرعه‌کشی طرح فروش محصولات ایران خودرو در ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، ایران‌خودرو، اما زمان اعلام نتایج را فعلا مشخص نکرده است.

طبق اعلام این خودروساز با توجه به زمان‌بر بودن اخذ استعلام‌های مربوط به قرعه‌کشی، نتایج امروز۱۱ شهریور اعلام نمی‌شود و چند روز پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی نتیجه نهایی اعلام و برندگان مشخص می‌شوند.

پس از برگزاری قرعه‌کشی در روز یک‌شنبه یازدهم شهریورماه، متقاضیانی که مطابق با ظرفیت فروش در قرعه‌کشی پذیرفته می‌شوند، به مرور تا پایان سال بر اساس نوع روش فروش (فوق العاده یا پیش فروش) برای انعقاد قرارداد فراخوان خواهند شد.

مراسم قرعه‌کشی به صورت مستقیم از سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/367r74

پربیننده ترین




اخبار داغ