سود سهام عدالت| سود سهام عدالت جاماندگان| سود سهام عدالت متوفیان

شرط پرداخت سود سهام عدالت | زمان دقیق واریز سود سهام عدالت

وعده داده شده افرادی که در زمستان سال گذشته سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند در خردادماه 1403 حساب آنها شارژ خواهد شد.
1403/03/26 06:05
کد خبر: 2397
شرط پرداخت سود سهام عدالت | زمان دقیق واریز سود سهام عدالت

سود سهام عدالت طی سال های اخیر در دو مرحله، یکی در پاییز و دیگری در اواخر زمستان به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شده است. سال گذشته سود سهام عدالت در مرحله دوم حدود 30 درصد کمتر از مرحله اول بود. همچنین در سال 1402 سود سهام عدالت متوفیان نیز پرداخت شد. وعده داده شده افرادی که در زمستان سال گذشته سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند در خردادماه 1403 حساب آنها شارژ خواهد شد.

ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده همچنان تعدادی از شرکت‌ها سود سهام عدالت را بصورت کامل پرداخت نکرده اند.

او در نهایت گفت: در هر صورت سازمان بورس پیگیر دریافت مرحله سوم سود سهام عدالت از شرکت‌های باقی مانده است تا پس از تکمیل وجوه مرحله سوم سود سهام عدالت و پس از تصویب در شورای عالی بورس، سود پرداخت شود.

در میان اخبار

به گزارش تجارت‌نیوز، این‌مقام مسئول اظهار کرد: فهرست و اطلاعات این شرکت‌ها را به کمیته تخلفات ارسال کردیم تا با آنها برخورد لازم صورت پذیرد

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/36o6y3

پربیننده ترین




اخبار داغ