جمشید هاشم پور| ثروت جمشید هاشم پور| ماجرای جمشید هاشم پور و افسانه بایگان

تشریح آخرین وضعیت جسمی جمشید هاشم‌ پور از زبان همسرش | پزشکان اجازه ترخیص جمشید هاشم‌ پور را نمی‌ دهند

همسر جمشید هاشم پور با ارائه توضیحاتی درباره وضعیت جسمانی این بازیگر پیشکسوت سینما تاکید کرد که همه مراحل درمان، طی شده و وضعیت او رو به بهبود است.
1403/05/10 02:50
کد خبر: 6652
تشریح آخرین وضعیت جسمی جمشید هاشم‌ پور از زبان همسرش | پزشکان اجازه ترخیص جمشید هاشم‌ پور را نمی‌ دهند

جمشید هاشم پور با نام هنری جمشید آریا بازیگر پیشکسوت 80 ساله کشورمان است. جمشید هاشم پور متولد 1323 و از 24 سالگی فعالیت حرفه ای خود را با فیلم سینمایی جهنم سفید به کارگرانی ساموئل خاچیکیان، کارگردان ایرانیِ ارمنی تبار شروع کرد. جمشید هاشم پور بعد از انقلاب اسلامی مدتی از بازیگری دور شد اما در سال 1361 به دعوت مسعود کیمیایی برای بازی در فیلم سینمایی خط قرمز دعوت شد. گریم خاص و بازی خوب جمشید هاشم پور در نقش زینال بندری در فیلم سینمایی تاراج موجب شهرتش شد.

مهرانگیز قاضی‌متین روز سه شنبه نهم مرداد ۱۴۰۳ با تشکر از مسئولان، هنرمندان و مردم، حضور آن‌ها را در این برهه مایه دلگرمی دانست.

به گزارش ایرنا، وی درباره آخرین وضعیت جسمی جمشید هاشم‌پور توضیح داد: خوشبختانه حال عمومی او رو به بهبود است و به بخش منتقل شده است. چندی پیش بدحال بود که پزشکان با انجام آزمایشاتی متوجه شدند سنگ صفرا به پانکراس و کلیه و کبد برخورد کرده است. خوشبختانه زود متوجه مشکل شدیم و به بیمارستان مراجعه کردیم و با انجام عملیات درمانی، معالجه شد.

قاضی‌متین از بردن نام بیمارستان به دلیل برهم نخوردن فضای آرام بیمارستان امتناع کرد و افزود: اکنون همسرم ضعف عمومی و کم‌خونی دارند و تا بهبودی کامل، پزشکان اجازه ترخیص نمی‌دهند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/39mr74

پربیننده ترین




اخبار داغ