مسعود پزشکیان| همسر مسعود پزشکیان| کابینه مسعود پزشکیان

قول مسعود پزشکیان به دانشجویانی که قصد خودکشی داشتند! | اولین اقدام مسعود پزشکیان در دولتش

یک فعال رسانه ای در توییتی اعلام کرد که دانش آموزانی که به تاثیر قطعی معدل اعتراض داشتند به رئیس جمهور منتخب نامه نوشته اند.
1403/04/26 16:30
کد خبر: 5028
قول مسعود پزشکیان به دانشجویانی که قصد خودکشی داشتند! | اولین اقدام مسعود پزشکیان در دولتش

مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران است. مسعود پزشکیان در انتخابات روز جمعه ۱۵تیرماه با کسب ۱۶میلیون و ۳۸۴هزار و ۴۰۳رای، به‌عنوان رئیس‌جمهوری ایران انتخاب شد. رقیب اصلی او سعید جلیلی نیز که به مرحله دوم انتخابات راه یافته بود باکسب ۱۳میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای ، صندلی ریاست جمهوری را به او واگذار کرد. بنابراین انتخابات ریاست‌ جمهوری با پیروزی مسعود پزشکیان به پایان رسید و به زودی مراسم تنفیذ و صدور اعتبارنامه ریاست جمهوری برگزار می شود.

رحمت‌الله بیگدل  فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: روز ۲۵ تیرماه صدها پیام از دانش‌آموزان سراسر کشور داشتم که به تأثیر قطعی معدل مصوب دولت مرحوم رئیسی در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی معترض و حتی برخی تهدید به خودکشی کرده بودند! پیام آنان را با دکتر پزشکیان در میان گذاشتم و دکتر پزشکیان قول داد که بلافاصله پس از شروع کار خود، موضوع را در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مطرح و حل کند. شرط تأثیر قطعی معدل به‌نفع طبقات برخوردار جامعه است و موجب محرومیت میلیون‌ها نفر از دانش‌آموزان طبقات پایین جامعه از ورود به‌دانشگاه می‌شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/39oax3

پربیننده ترین




اخبار داغ