تبدیل عکس| تبدیل عکس به آلبوم| تبدیل عکس به آلبوم دیجیتال

ترفند تبدیل عکس‌ به آلبوم‌ های دیجیتالی | با این نرم افزار با عکس‌ هایتان اسلایدشو بسازید

اگر شما هم علاقه‌مندید به عکس‌هایتان جان بدهید و با استفاده از یک موسیقی، سفر یا جشن خود را خاطره‌انگیزتر کنید، می‌توانید از این نرم‌افزار پرکار و محبوب در جهان استفاده کنید.
1403/06/20 09:50
کد خبر: 10932
ترفند تبدیل عکس‌ به آلبوم‌ های دیجیتالی | با این نرم افزار با عکس‌ هایتان اسلایدشو بسازید

تبدیل عکس به آلبوم دیجیتال و فیلم باعث می شود که شما به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن به عکس های خود دسترسی داشته باشید. تبدیل عکس به آلبوم دیجیتال بهترین جایگزین آلبوم های قدیمی است.

 یکی از جذابیت‌های جشن‌ها و مسافرت‌ها تبدیل عکس‌ها به آلبوم‌های دیجیتالی است که البته این کار هزینه‌بر است و گاه به همین دلیل بسیاری از ما عطایش را به لقایش می‌بخشیم. اگر شما هم علاقه‌مندید به عکس‌هایتان جان بدهید و با استفاده از یک موسیقی، سفر یا جشن خود را خاطره‌انگیزتر کنید، می‌توانید از نرم‌افزار MAGIX Photostory Deluxe استفاده کنید؛ یک نرم‌افزار پرکار و محبوب در جهان که برای ساخت اسلایدشوهای چندرسانه‌ای و آلبوم تصاویر دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به وارد کردن عکس‌ها و کلیپ‌های ویدیویی به صورت مستقیم از دوربین گوشی یا دوربین‌های حرفه‌ای دیجیتال اشاره کرد. این نرم‌افزار با داشتن امکانات متعدد و حرفه‌ای و با پشتیبانی از کیفیت فول اچ‌دی و حتی تصاویر فیلم‌های سه‌بعدی، می‌تواند نیاز بسیاری از افراد را برطرف کند. ساخت خودکار اسلایدشو به همراه ۲۷ قالب شیک برای مراسم مختلف مانند عروسی و میهمانی و سفر از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار محسوب می‌شود.

ساخت اسلایدشو به همراه انیمیشن مسیر سفر، طراحی اسلایدشو به همراه متن‌ها و عنوان‌های متحرک و وجود ۵۰ افکت حرکتی از دیگر مزایای این اپلیکیشن است. با کمک این نرم‌افزار که افکت‌های مناسبی دارد، می‌توانید از پس‌زمینه‌های زیبا برای عکس‌های پرتره خود بهره بگیرید. ساخت خودکار عکس پانوراما، ویرایش عکس‌ها با فیلترهای هنری زیبا و تغییر محدود رنگ و هماهنگ کردن آنها از دیگر توانمندی‌های این اپ به شمار می‌رود.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به تغییر زاویه پرسپکتیو عکس‌ها، ساخت موزیک پس‌زمینه خودکار برای اسلایدشو و ذخیره اسلایدشوها در فرمت‌های مختلف با استفاده از Wizard ذخیره فایل اشاره کرد. این نرم‌افزار رایگان را می‌توانید از وبسایت www.p30world.com بارگذاری کنید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3ebrv3

پربیننده ترین




اخبار داغ