تعطیلی شنبه| تعطیلی شنبه ها| تعطیلی روزهای شنبه

فوری؛ تعطیلی شنبه 6 مرداد 1403 | خبر رسمی درباره تعطیلی هفته آینده از سوی دولت

معاون اجرایی رئیس جمهور از احتمال تعطیلی برخی از روزهای هفته آینده به علت گرمای شدید هوا خبر داد.
1403/05/04 04:10
کد خبر: 5908
فوری؛ تعطیلی شنبه 6 مرداد 1403 | خبر رسمی درباره تعطیلی هفته آینده از سوی دولت

تعطیلی شنبه از جمله مباحث مهم کشوری است که در ماه های اخیر در مجلس به بحث و رای گذاشته شده است.در صورت تعطیلی شنبه ، روز پنجشنبه در سراسر کشور به عنوان روز کاری اعلام و دو روز جمعه و شنبه تعطیل خواهد بود. تعطیلی شنبه جهت همگام شدن با تقویم جهانی است. در تازه ترین خبر اعلام شده که ممکن است گرمای هوا باعث تعطیلی شنبه 6 مردادماه شود.

معاون اجرایی دولت رئیسی از احتمال تعطیلی سراسری به دلیل شدت افزایش دما طی روزهای آینده خبر داد. 

پیشتر وب سایت رکنا در گزارشی با اشاره به شدت گرفتن افزایش دما در تهران، خواستار تعطیلی پایتخت در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شده بود.

ظهر امروز محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امروز دولت اختیاری را به معاون اول و جمعی از وزرا داد تا موضوع تعطیلی را بررسی کنند؛ ممکن است تصمیم به تعطیلی گرفته شود. درباره تعطیلی تهران هم شهر به شهر بررسی و تصمیم‌گیری می‌کنند.

در میان اخبار

وب سایت رکنا در گزارشی با اشاره به شدت گرفتن افزایش دما در تهران، خواستار تعطیلی پایتخت در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شده است.

پیشبینی پایگاه داده هواشناسی MSN از تابش فرابنفش روز شنبه یک اعلام خطر جدی برای سلامت ایرانیان است. وزیر بهداشت باید از سرپرست دولت درخواست تعطیلی کل کشور را خواستار شود زیرا سلامت مردم در معرض خطر است.

نموداری که مشاهده می کنید پیشبینی پایگاه داده هواشناسی MSN از تابش فرابنفش روز شنبه است.


 

تابش فرابنفش روز شنبه در حدی خطرناک است که مردم برای حفظ سلامت باید در خانه بمانند.فرابنفش مهمترین عامل ابتلا به سرطان پوست است.

گفتنی است ،نقشه‌های هواشناسی از امروز تا یکشنبه را اوج گرمای تابستانی در اکثر نقاط ایران پیش‌بینی کرده است.شنبه و یکشنبه گرما به اوج می‌رسد و دمای تهران ۸ درجه از دمای نرمال هم گرم‌تر خواهد شد و به ۴۴ درجه (در سایه و ارتفاع) خواهد رسید.


 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3ed8a2

پربیننده ترین




اخبار داغ