سریال طوبی | سریال طوبی چند قسمت است | داستان سریال طوبی

بازگشت کارگردان سریال ستایش به تلویزیون با سریال طوبی | آغاز پخش سریال طوبی از شنبه 13 مرداد

پخش سریال جدید سعید سلطانی با نام طوبی در کنداکتور برنامه های شبکه یک سیما قرار گرفت.
1403/05/12 12:10
کد خبر: 6180
بازگشت کارگردان سریال ستایش به تلویزیون با سریال طوبی | آغاز پخش سریال طوبی از شنبه 13 مرداد

سریال طوبی یک سریال تاریخی است که توسط سعید سلطانی کارگردان سریال ستایش ساخته شده است. تهیه‌ کننده سریال طوبی از پخش این سریال تاریخی در ایام پیش روی ماه محرم و ماه صفر و از ۱۳ مرداد ماه در شبکه یک سیما خبر داده است. داستان سریال طوبی از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ می‌گذرد و با مضمون خانواده و پیاده‌روی اربعین پیوند خورده است. داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی و ...

سیدحامد حسینی، تهیه‌کننده سریال طوبی گفت: طرح سریال «طوبی» سال ۱۴۰۱ ارائه شد؛ طرحی ۳۰ صفحه‌ای که باید روی آن پژوهش و سپس نگارش می‌شد. سرانجام کار ۲۷ آبان ۱۴۰۲ کلید خورد و قرار بوده است در ایام محرم و صفر به پخش برسد. ساخت «طوبی» سنگین بود، چراکه با لوکیشن‌های مربوط به ایران و عراق روبه‌رو بودیم.

بازیگران سریال طوبی هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آئیش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی‌پور، رحیم نوروزی و ... هستند. فیلمنامه سریال «طوبی» را سیدحسین امیرجهانی به نگارش درآورده است که سابقه نگارش «نجلا» را در کارنامه خود دارد. چهار عمارت سریال طوبی مربوط به کشور عراق است که در شهرک سینمایی غزالی ساخته شده است.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3edov2

پربیننده ترین




اخبار داغ