اعدام | اعدام زن | اعدام زن خائن

اعدام زن خائن بعد از رابطه پنهانی با مرد غریبه| دسیسه قتل همسر و انتقال جسد با کارتن

پرونده زندگی زن خائن که به قصاص محکوم شده بودند، با اعدام بسته شد.
1403/07/12 05:50
کد خبر: 12856
اعدام زن خائن بعد از رابطه پنهانی با مرد غریبه| دسیسه قتل همسر و انتقال جسد با کارتن

اواخر اسفند سال 95 نیز ناپدید شدن مرد جوانی به پلیس گزارش شد و در تحقیقات اولیه کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پایتخت به همسر او مشکوک شدند. با زیر نظر گرفتن زن جوان، آنها دریافتند که او با مردی غریبه رابطه پنهانی دارد.
همزمان کارآگاهان جنایی پی بردند، زوج جوان اختلاف داشته و روزی که شوهرش ناپدید شده بود، همسرش به بهانه اسباب‌کشی چند کارتن را از خانه‌اش خارج کرده است.
با کنار هم قرار دادن مدارک و شواهد پلیسی، احتمال قتل قوت گرفت. با دستگیری زن جوان و مردی که با او رابطه پنهانی داشت، آنها به قتل اعتراف کردند.
 زن جوان که سناریوی این قتل را اجرا کرده بود، مدعی شد به خاطر اختلاف با همسرش این نقشه را کشیده و با همدستی مرد غریبه شوهرش را کشته، جسدش را داخل کارتن قرار داده و جنازه را با خودرو به بیابان‌های اطراف کرج منتقل کرده و جسد را به آتش کشیده‌اند.
با اعتراف متهمان، جسد سوخته مقتول نیز کشف و به درخواست اولیای‌دم زن جوان به قصاص محکوم شد. با وجود اینکه فرزند مقتول از قصاص مادرش گذشت کرده و پدر مقتول نیز فوت کرده بود اما به درخواست مادر، خواهرها و برادرهای مقتول با اجرای حکم قصاص، پرونده زندگی این زن بسته شد.

در میان اخبار




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3ejw92
منبع خبر: روزنامه ایران

پربیننده ترین




اخبار داغ