ضبط صدا | ضبط صدا در کامپیوتر| نرم افزار ضبط صدا

ترفند ضبط صدا در کامپیوتر| نرم افزار صداگذاری بر ویدیوهای مختلف برای درآمدزایی

اگر شما هم از افرادی هستید که با ضبط صدا یا صداگذاری بر ویدیوهای مختلف و سایر موارد درآمدزایی دارید، از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنید.
1403/07/15 12:00
کد خبر: 13132
ترفند ضبط صدا در کامپیوتر| نرم افزار صداگذاری بر ویدیوهای مختلف برای درآمدزایی

این روزها بسیاری از مردم ترجیحاً به جای رفتن به محل کار، از مشاغل پروژه‌ای و دورکار استقبال می‌کنند و از درون خانه به درآمدزایی می‌پردازند. لازمه کار برخی نیز تنها یک کامپیوتر و نرم‌افزارهای مورد نیاز است.

اگر شما هم از افرادی هستید که با ضبط صدا یا صداگذاری بر ویدیوهای مختلف و سایر موارد درآمدزایی دارید، نرم‌افزار GiliSoft Audio Recorder Pro را از دست ندهید؛ یک ابزار کاربردی برای ضبط صدا از کامپیوتر یا میکروفن شما که به وسیله آن می‌توانید فایل‌های صوتی را با فرمت‌های مختلف ازجمله MP3، VOC، WAV و WMA ذخیره کنید.

این نرم‌افزار، رابط کاربری بسیار آسانی دارد و به آسانی کار کردن با آن را یاد می‌گیرید. از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به ضبط صدا با کیفیت دلخواه اشاره کرد. همچنین می‌توانید به وسیله تایمر، زمان شروع و اتمام ضبط صدا را مدیریت کنید چراکه این نرم‌افزار می‌تواند سکوت را در زمان ضبط صدا تشخیص دهد.

این نرم‌افزار یک ابزار بسیار خوب برای ضبط صدای خودتان یا ضبط موسیقی است و با کمک موتور داخلی این نرم‌افزار، می‌توانید با کیفیت بسیار بالا به ضبط صدا بپردازید.
از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به قابلیت ضبط صدا از برنامه‌های زنده اینترنتی و ضبط صدا از اسکایپ، یاهو مسنجر و گوگل تاک اشاره کرد.

ضبط صدا با برنامه زمانی از پیش مشخص شده، تنظیمات انعطاف پذیر و کنترل خودکار، پشتیبانی از ضبط طولانی صدا و همچنین پشتیبانی از چند کارت صدا از دیگر توانمندی‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود. این نرم‌افزار را می‌توانید از وب سایت پی سی ورلد به آدرس WWW.P30WORLD.COM به رایگان دانلود کنید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3ejza2

پربیننده ترین




اخبار داغ