لیونل مسی| قد و وزن لیونل مسی| همسر لیونل مسی

لیونل مسی و پربازدیدترین عکس این روزهای جهان | باورتان می شود این نوزاد که در آغوش مسی است لامین یامال باشد؟!

لامین یامال استعداد ناب این روزهای فوتبال جهان، 16 سال پیش، زمانی که نوزاد بود، در آغوش لیونل مسی یک عکس تاریخی انداخت.
1403/04/20 04:10
کد خبر: 4280
لیونل مسی و پربازدیدترین عکس این روزهای جهان | باورتان می شود این نوزاد که در آغوش مسی است لامین یامال باشد؟!

لیونل مسی فوق ستاره آرژانینی فوتبال است که تاکنون جوایز و افتخارات زیادی کسب کرده است. لیونل مسی بازیکن سابق بارسلونا بود که در این تیم توانستتمامی جام ها را کسب کند و به همراه آرژانتین هم قهرمان جام جهانی شد. لیونل مسی ازدواج کرده و هم اکنون سه فرزند پسر دارد.

در روزهای اخیر عکس‌های بسیار جالبی از لیونل مسی به همراه لامین یامال منتشر شده‌ است. در این عکس‌ها ستاره آرژانتینی بارسلونا در اوایل حضورش در این باشگاه است و در کنار لامین یامال که یک نوزاد است، ایستاده است.

به گزارش ورزش سه، در مصاحبه‌ای با خوان مونفورت، عکاس این تصاویر، او درباره چالش‌های گرفتن این عکس صحبت کرد. مونفورت بیان کرد که گرفتن این تصاویر بسیار دشوار بوده و او برای آن بسیار تلاش کرده است. او توضیح داد که مسی در آن زمان بسیار خجالتی بود و وقتی با نوزادی کوچک در یک وان پلاستیکی پر از آب و در کنار مادرش قرار گرفت، در ابتدا تعامل زیادی وجود نداشت. اما کم‌کم، اوضاع بهتر شد و در نهایت، عکس بسیار خوبی گرفته شد.

در میان اخبار

او گفت: «گرفتن آن عکس دشوار بود. می‌توان گفت که برای گرفتن آن، خیلی زحمت کشیدم. مسی هنوز هم خجالتی است؛ اما زمانی که تازه کارش را شروع کرده بود، بسیار خجالتی‌تر بود و وقتی خودش را با نوزادی کوچک در یک وان پلاستیکی پر از آب و در کنار مادرش می‌دید، نمی‌توانست کاری کند. در ابتدا، ارتباط زیادی وجود نداشت. این برای همه سخت بود. اما کم‌کم، اوضاع بهتر شد و در نهایت، عکس بسیار خوبی گرفته شد.»

او همچنین افزود: «عکسی که من گرفتم، چیزی باورنکردنی است. آن زمان، هیچ‌کس نمی‌توانست تصور کند که این نوزاد چه کسی خواهد شد و شما هم نمی‌توانستید بدانید که مسی به چه کسی تبدیل خواهد شد. ما در مورد سال ۲۰۰۷ صحبت می‌کنیم. آن زمان، مسی تازه در بارسلونا شروع به کار کرده بود. سرنوشت در اینگونه موارد نقش مهمی ایفا می‌کند.»




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3ewdp3

پربیننده ترین




اخبار داغ