طرز تهیه شربت | طرز تهیه شربت خانگی | طرز تهیه شربت نذری محرم

طرز تهیه شربت زعفران نذری برای 100 نفر | شربت ساده تابستانی مناسب پذیرایی در دسته های عزاداری

اگر به دنبال طرز تهیه انواع شربت نذری هستید، شربت زعفران گزینه فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.
1403/04/21 17:50
کد خبر: 4232
طرز تهیه شربت زعفران نذری برای 100 نفر | شربت ساده تابستانی مناسب پذیرایی در دسته های عزاداری

طرز تهیه شربت برای خانم های باسلیقه و خوش ذوق بسیار مهم و جالب توجه است. افراد زیادی هستند که شربت و نوشیدنی های دلچسب و گوارا را از بیرون و کافه ها امتحان نمی کنند بلکه سعی می کنند که طرز تهیه شربت با طعم های مختلف را یاد گرفته و آن را با توجه به سلیقه و استعداد خودشان به صورت خانگی درست می کنند. یاد گرفتن طرز تهیه شربت می تواند بسیار خوشحال کننده باشد چون هم هزینه درست کردن آن از خرید آن ارزان تر است و هم شما می توانید آن را طوری که دوست دارید تهیه کنید و فرزندان خود را خوشحال کنید.

شربت زعفران نذری

شربت زعفران با آن عطر جذاب و رنگ چشم‌نوازی که دارد، یکی دیگر از انواع شربت نذری محرم است که برای افرادی که به دنبال طرز تهیه انواع شربت نذری هستند، گزینه فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

به طور کلی طرز تهیه شربت زعفران برای ۱۰۰ نفر با طرز تهیه شربت زعفران برای ۱۰ نفر تفاوتی ندارد، تنها باید میزان مواد لازم را تا چند برابر افزایش دهید. در ادامه می‌توانید طرز تهیه شربت زعفرانی را به طور خلاصه یاد بگیرید.

مواد لازم برای تهیه شربت زعفران و هل

آب: ۴ لیوان فرانسوی دسته‌دار

زعفران ساییده شده: ۲ قاشق چای‌خوری

هل: ۲ تا ۳ عدد

شکر: ۴ قاشق غذاخوری

طرز تهیه شربت زعفران نذری

یکی از جذاب‌ترین روش‌هایی که می‌توانید برای درست کردن شربت زعفران نذری از آن استفاده کنید، اضافه کردن مقداری ادویه هل به شربت زعفران است. ترکیب عطر هل و ادویه زعفران بسیار جذاب می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم حتماً این نوشیدنی خنک تابستانی را امتحان کنید.

در اولین مرحله از درست کردن شربت زعفران و هل باید زعفران ساییده شده را با آب داغ و سپس مقداری یخ ترکیب کنید. یک نعلبکی روی لیوان قرار دهید و اجازه دهید زعفران به خوبی دم بکشد. برای درست کردن شهد شربت زعفران باید شکر و آب را در یک قابلمه با هم ترکیب کنید. اجازه دهید این ترکیب با شعله ملایم برای ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بجوشد.

این مقدار مواد برای درست کردن شربت زعفران برای ۴ نفر است. برای تعداد زیاد مواد را ۲۰ یا سی برابر و … کنید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3ewpp3

پربیننده ترین




اخبار داغ