همایون شجریان| همایون شجریان و سحر دولتشاهی| طلاق همایون شجریان

تور کنسرت های همایون شجریان و انوشیروان روحانی در استانبول | روز و ساعت کنسرت همایون شجریان در ترکیه

همایون شجریان در روزهای آینده در استانبول روی صحنه خواهند رفت تا کنسرت خواننده های داخل ایران در ترکیه وارد فاز جدیدی شود.
1403/07/01 11:30
کد خبر: 11909
تور کنسرت های همایون شجریان و انوشیروان روحانی در استانبول | روز و ساعت کنسرت همایون شجریان در ترکیه

همایون شجریان ستاره آواز ایران و فرزند خلف استاد محمدرضا شجریان است. همایون شجریان کار موسیقی را از کودکی زیر نظر پدرش آغاز کرد و اولین کنسرت های حرفه ای همایون همراه با محمدرضا شجریان، حسین علیزاده و کیهان کلهر برگزار شد. همایون شجریان بعدها با سهراب پورناظری آشنا شد و آثاری که با او خلق کرد به شدت پرمخاطب شد. همایون شجریان چند سالی است که از همسر سابق خود جدا شده و با سحر دولتشاهی زندگی می کند.

همایون شجریان تور کنسرت های مشترک خود با انوشیروان روحانی را حالا به استانبول آورده تا میزبان مخاطبان ترک زبان خود باشد. همایون شجریان و انوشیروان روحانی 9 نوامبر (19 آبان) سال جاری در استانبول روی صحنه خواهند رفت.

سالن اولکر آرنا در بخش آسیایی استانبول در شرایطی میزبان این کنسرت خواهد بود که در هفته های گذشته بیش از 20 هزار نفر را برای تماشای دو کنسرت معین و شادمهر عقیلی، میزبانی کرده است. باید نشست و منتظر ماند و دید که استقبال ترک زبانان و ایرانی های مقیم استانبول از هماوین شجریان در چه سطحی خواهد بود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3g8b94

پربیننده ترین




اخبار داغ