علی انتظاری| علی انتظاری و مهسا امینی | توهین علی انتظاری

توهین جنجالی علی انتظاری به مهسا امینی در برنامه زنده تلویزیونی | اظهارات انتظاری درباره ناآرامی های پائیز 1401

اخیرا ویدئویی از برنامه ای تلویزیونی در شبکه چهار سیما با حضور علی انتظاری، استاد دانشگاه منتشر شده است که استفاده از جمله نفله شدن یک دختر خانم کرد سنی در اعتراضات 1401 با واکنش های تندی روبرو شده است.
1403/06/05 09:50
کد خبر: 9509
توهین جنجالی علی انتظاری به مهسا امینی در برنامه زنده تلویزیونی | اظهارات انتظاری درباره ناآرامی های پائیز 1401

اخیرا ویدئویی از برنامه ای تلویزیونی در شبکه چهار سیما با حضور علی انتظاری، استاد دانشگاه و تقی ازاد ارمکی جامعه شناس و استاد دانشگاه، منتشر شده که در این ویدئو اظهارات انتظاری درباره ناآرامی های پائیز ۱۴۰۱ انتقادات مردم در فضای مجازی را به همراه داشت.

یک استاد دانشگاه گفت: در اعتراضات سال ۱۴۰۱، پیش بینی دشمن این بود که وقتی این اتفاق رخ می‌دهد و جوانان برای به قتل رسیدن یا کشته شدن یا نفله شدن یک دختر خانم کرد سنی وارد میدان می‌شوند، نظام مجبور است که به خشونت متوسل شود.

در میان اخبار

وی در بخشی از این گفتگو می‌گوید: در ناآرامی سال ۱۴۰۱ پیش بینی دشمن این بود که وقتی این اتفاق رخ می‌دهد و جوانان برای به قتل رسیدن یا کشته شدن یا نفله شدن یک دختر خانم کرد سنی وارد میدان می‌شوند، نظام مجبور است که به خشونت متوسل شود. این خشونت باعث خواهد شد که مردم به آن گروه شورش کرده ترحم کرده و به آن‌ها بپیوندند و از همین جا فاتحه جمهوری سالامی خوانده شود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3gbr94
منبع خبر: فرارو

پربیننده ترین




اخبار داغ