حقوق بازنشستگان| حقوق بازنشستگان مرداد | افزایش حقوق بازنشستگان

خبر جدید درباره متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان کارگری| افزایش ۹۰ درصدی حقوق چه شد؟

جدیدترین خبر درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری را بخوانید.
1403/05/03 18:30
کد خبر: 5957
خبر جدید درباره متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان کارگری| افزایش ۹۰ درصدی حقوق چه شد؟

حقوق بازنشستگان هر ساله با افزایش مواجه می شود که این افزایش حقوق در سال جاری بین 20 تا 36 درصد بوده است. این در حالی است که بازنشستگان طی سال های اخیر همواره نسبت به میزان افزایش حقوق بازنشستگان گلایه مند بوده اند. همچنین بازنشستگان امیدوارند طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود. با اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان، میزان دریافتی بازنشستگان به طرز قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. 

علیرغم اخبار ضد و نقیضی که در فضای مجازی در مورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری و صدور احکام جدید این بازنشستگان دست به دست می‌شود، سازمان تامین اجتماعی هنوز حکمی برای متناسب‌سازی صادر نکرده است.

ایلنا نوشت: پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد در روزهای آینده قرار است اعضای کانون عالی بازنشستگان کارگری با مدیران تامین اجتماعی نشست داشته باشند و در مورد صدور احکام متناسب‌سازی تصمیم‌سازی شود.

در مورد بازنشستگان کشوری نیز، همین شرایط تقریبا حاکم است؛ هنوز صدور احکام انجام نشده و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست. به گفته معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری، صدور احکام جدید «حقوق» بازنشستگان پس از محاسبه حقوق شاغلان همتراز آنها صورت می‌پذیرد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3ggp93

پربیننده ترین




اخبار داغ