آیفون| قیمت آیفون | قیمت آیفون امروز

ویژگی های جدیدترین مدل های آیفون در یک قاب| اضافه شدن دکمه اکشن به آیفون ها

امسال اپل در رویداد «وقت درخشش است» در کوپرتینو کالیفرنیا از جدیدترین مدل‌های آیفون خود رونمایی کرد.
1403/06/21 06:50
کد خبر: 11011
ویژگی های جدیدترین مدل های آیفون در یک قاب| اضافه شدن دکمه اکشن به آیفون ها

قیمت آیفون برای علاقه مندان به این گوشی اندروید بسیار مهم است. قیمت آیفون همواره تحت تاثیر عوامل مختلفی دچار نوسان قیمتی می شود. با توجه به اینکه واردات آیفون در کشور ما ممنوع است، قیمت آیفون بسیار گرانتر است سایر کشورها است.

امسال نیز همچون سال‌های گذشته، اپل در رویداد «وقت درخشش است» در کوپرتینو(Cupertino) کالیفرنیا از جدیدترین مدل‌های آیفون خود رونمایی کرد. این کمپانی با رونمایی از اپل واچ سری ۱۰، ایرپاد ۴، سیستم عامل iOS 18 و آیفون‌های ۱۶، ۱۶ پلاس، ۱۶ پرو و پرومکس به انتظارها پایان داد.

آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس در برابر آب و گرد وغبار مقاوم است و دارای رنگ‌های جدید از جمله اولترا مارین، آبی و صورتی است. هر دو آیفون ۱۶ با صفحه نمایش ۶/۱ اینچی و آیفون ۱۶ پلاس با صفحه نمایش ۶/۷ اینچی، می‌توانند تا ۲۰۰۰ نیت روشنایی داشته باشند و روشنایی آنها در تاریکی، تا یک نیت کاهش پیدا می‌کند. همچنین دکمه اکشن به این مجموعه از آیفون‌ها اضافه شده است که به کاربر این امکان را می‌دهد سرعت دوربین را با انگشت خود کنترل کند.

در میان اخبار

آیفون ۱۶ پرو و ‌پرومکس هم به ترتیب دارای نمایشگرهای ۶/۳ و ۶/۹ اینچی همیشه روشن هستند و هر دو از تیتانیوم درجه پنج ساخته شده‌اند که ادعا می‌شود سبک‌تر از فولاد ضد زنگ است.
 این گوشی‌ها در اصل برای هوش مصنوعی اپل ساخته شده‌اند و می‌توانند از تمام قابلیت‌های جدید iOS 18 بهره ببرند.

ایرپاد ۴ نیز که در این رویداد عرضه شد، ظاهری بازطراحی‌شده دارد و با شکل‌های بیشتری از گوش افراد متناسب است. این ایرپاد با داشتن تراشه H2، کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد.
همچنین اپل واچ سری ۱۰ رونمایی و جانشین طبیعی سری ۹ شد. این ساعت دارای بزرگ‌ترین نمایشگر و نازک‌ترین طراحی در سری ساعت‌های اپل است و صفحه نمایش OLED حتی بزرگ‌تر از اپل واچ اولترا دارد.

برای بهره‌وری انرژی و هوش مصنوعی، در آن از تراشه جدید S10 SiP استفاده شده است.

همچنین اگر این ساعت را به صورت منظم برای خواب بپوشید، می‌تواند علائم آپنه خواب را تشخیص دهد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3kaoa2

پربیننده ترین




اخبار داغ