سریال رویای نیمه شب| سریال رویای نیمه شب چند قسمت است| بازیگران سریال رویای نیمه شب

زمان پخش سریال رویای نیمه شب از شبکه 3 سیما | معرفی بازیگران و موضوع سریال رویای نیمه شب

سریال رویای نیمه شب به کارگردانی حسن آخوندپور برای پخش از تلویزیون آماده سازی می شود.
1403/08/01 07:50
کد خبر: 14659
زمان پخش سریال رویای نیمه شب از شبکه 3 سیما | معرفی بازیگران و موضوع سریال رویای نیمه شب

سریال رویای نیمه شب جدیدترین سریال نمایش خانگی است که به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه کنندگی سعید سعدی روزهای پایانی تولید خود را در شهرک سینمایی دفاع مقدس سپری می کند. سریال رویای نیمه شب اقتباسی آزاد از رمان مطرح «رؤیای نیمه شب» نوشته مظفر سالاری است. سریال رویای نیمه شب بعد از سریال تاریخی «عشق کوفی» دومین تجربه کارگردانی حسن آخوندپور است. متاسفانه در حین فیلمبرداری سریال رویای نیمه شب دو تن از دستیاران صحنه به نام علی شیروانی و وحید یوسفی در رود بهمن شیر غرق شدند.

داستان سریال رویای نیمه شب

تصویربرداری سریال “رویای نیمه شب” به کارگردانی حسن آخوندپور، نویسندگی سید حسین امیرجهانی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از دی ماه ۱۴۰۲ در شهرک سینمایی غزالی آغاز شد.

سریال «رؤیای نیمه شب» به نویسندگی سید حسین امیرجهانی محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که اقتباسی آزاد از رمان مطرح «رؤیای نیمه شب» نوشته مظفر سالاری است.

بنابراین این سریال داستان عشقی در دوران قاجار را روایت می‌کند.

موضوع سریال رویای نیمه شب

سعید سعدی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایکنا خبر داد: فیلمبرداری سریال تلویزیونی «رویای نیمه شب»  به کارگردانی حسن آخوند‌پور که با محوریت مهدویت جلوی دوربین رفته است، در شهرک غزالی ادامه دارد.
 
وی افزود: تصویربرداری این کار از ۱۰ بهمن پارسال آغاز شده و تا اواخر مرداد سال جاری ادامه خواهد داشت. این سریال در ۲۴ قسمت تولید می‌شود و در پس داستانی عاشقانه، بخش‌هایی از زندگی علامه حلی را تصویر می‌کند.
 
این تهیه‌کننده ادامه داد: «رویای نیمه شب» برای شبکه برون‌مرزی تولید می‌شود و قرار است از یکی از پلتفرم‌ها نیز پخش شود. این سریال جدا از زبان فارسی به عربی هم دوبله خواهد شد. این مجموعه علاوه بر شهرک غزالی در آبادان هم فیلمبرداری می‌شود.

بازیگران سریال رویای نیمه شب

بهاره افشاری، نادر سلیمانی، پیام احمدی‌ نیا، روزبه حصاری، نسیم ادبی، سوگل طهماسبی، سعید شریف، محمدرضا شیرخانلو، حسن معجونی، محسن قصابیان، مه لقا باقری و... در این کار نقش آفرینی کرده‌اند و این سریال محصول سازمان فرهنگی هنری اوج است.

نادر سلیمانی در سریال رویای نیمه شب

نادر سلیمانی در سریال رویای نیمه شب نقش میکائیل را ایفا خواهد کرد.

بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال رویای نیمه شب ایفای نقش می کند، عکسی از نادر سلیمانی با گریمی متفاوت را به اشتراک گذاشت که مربوط به بازی او در سریال رویای نیمه شب است.

نادر سلیمانی پیش از این، در سریال «عشق کوفی»، «ستایش»، «باغ مظفر»، «دندون طلا»، «گنج مظفر» و فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰»، «ضد»، «گیج‌گاه»، «لاتاری» و … ایفای نقش کرده است.

او برای نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی «ضد» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از چهلمین جشنواره فیلم فجر شد.

بهاره افشاری در سریال رویای نیمه شب

بهاره افشاری با 40 سال سن از ستارگان سینمای ایران است که در ابتدای دوره حرفه ای خود با بازی در سریال او یک فرشته بود معروف شد. بهاره افشاری در ادامه با ایفای نقش در سریال فاصله ها به شهرت رسید. بهاره افشاری کارش را با تلویزیون شروع کرد اما بلافاصله پس از درخشش در تلویزیون وارد سینما شد و در چندین فیلم سینمایی ایفای نقش کرد.

نسیم ادبی در سریال رویای نیمه شب

 نسیم ادبی در نقش غزاله در سریال رویای نیمه شب بازی کرده است. نسیم ادبی پیش از این، در آثار سینمایی، چون آسمان غرب، تابستان همان سال، خائن کشی، آشفتگی و سریال‌هایی نظیر رحیل، شَرم، شهرزاد، جادوگر و... ایفای نقش نموده است.

محسن قصابیان در سریال رویای نیمه شب

محسن قصابیان، بازیگر نقش بهرام در سریال داریوش است که بازی او مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این بار شاهد هنرنمایی قصابان در سریال رویای نیمه شب خواهیم بود.

محسن قصابیان پیش از این، در فیلم سینمایی منصور، سریال موج اول، مسافران شهر، بازپرس و اخیرا در سریال داریوش ایفای نقش نموده است.

حسن معجونی در سریال رویای نیمه شب

در این سریال، حسن معجونی به عنوان پادشاه شهر حِلّه در شهرک سینمایی دفاع مقدس ایفای نقش می کند. 

مه لقا باقری در سریال رویای نیمه شب

یکی دیگر از بازیگران کلیدی این سریال، مهلقا باقری است. م لقا باقری همسر جواد عزتی است که پیش از این در سریال نیسان آبی 2 ساخته منوچهر هادی و سریال زخم کاری 2 بازی کرده بود.

سریال رویای نیمه شب کی پخش می شود

این سریال در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری قرار دارد و زمان دقیق پخش آن مشخص نیست.

سریال رویای نیمه شب از چه شبکه ای پخش میشود

سریال  رویای نیمه شب به کارگردانی حسن آخوندپور، نویسندگی سید حسین امیرجهانی و تهیه‌ کنندگی سعید سعدی محصول سازمان هنری رسانه‌ ای اوج است و برای پخش در سال 1403 از شبکه سه سیما آماده می‌ شود.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3keeka

پربیننده ترین




اخبار داغ