پرسپولیس| بازیکنان پرسپولیس| پرسپولیس تهران

خداحافظی دروازه‌ بان پرسپولیسی از فوتبال| تصمیم غیرمنتظره شهاب گردان در جشن قهرمانی پرسپولیس

در شبی که پرسپولیس عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورد و هوادارانش مشغول جشن بودند، یک بازیکن پرسپولیسی از فوتبال خداحافظی کرد.
1403/03/13 06:20
کد خبر: 1183
خداحافظی دروازه‌ بان پرسپولیسی از فوتبال| تصمیم غیرمنتظره شهاب گردان در جشن قهرمانی پرسپولیس

پرسپولیس تهران یکی از دو قطب فوتبال ایران است که بیش از 40 میلیون هوادار در کشور دارد. پرسپولیس در فصول اخیر قهرمان بلامنازع لیگ برتر فوتبال ایران بوده و امسال نیز در کنار استقلال از شانس های اصلی قهرمانی به حساب می آید. پرسپولیس اخیرا به یک مالک جدید واگذار شده است. 

 بیست‌وسومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با قهرمانی پرسپولیس و نیز سقوط تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان به لیگ دسته اول خاتمه یافت.

پرسپولیس با یک بازی دراماتیک توانست از سد مس رفسنجان بگذرد و عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ بیست و سوم را مال خود کند به همین خاطر هوادارانش در ورزشگاه آزادی و سراسر ایران مشغول هیاهو بودند اما دقیقاً همزمان با شادی آنها یک دروازه‌بان پرسپولیسی برای همیشه با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

شهاب گردان دروازه‌بان اسبق پرسپولیس که در این فصل سنگربان فولاد خوزستان بود، بعد از پایان مسابقه فولاد برابر نساجی تصمیم غیر منتظره‌ای گرفت و همانطور که در عکس ملاحظه می‌کنید با دنیای فوتبال برای همیشه تحت عنوان بازیکن خداحافظی کرد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3koex4

پربیننده ترین




اخبار داغ