پردیس احمدیه| پردیس احمدیه و همسرش | پردیس احمدیه و خواهرش

پردیس احمدیه جذاب است حتی با پای شکسته! | نگاهی به استایل خاص پردیس احمدیه در جشن پول و پارتی

پردیس احمدیه بازیگر ۳۲ ساله‌ با پای شکسته در جشن اکران خصوصی فیلم «پول و پارتی» در پردیس باغ کتاب تهران حضور پیدا کرده و خبرساز شد.
1403/05/01 05:10
کد خبر: 5611
پردیس احمدیه جذاب است حتی با پای شکسته! | نگاهی به استایل خاص پردیس احمدیه در جشن پول و پارتی

پردیس احمدیه بازیگر دهه هفتادی سینمای ایران است که در چند فیلم درخشیده است. پردیس احمدیه به جز هنر بازیگری بـه نوازندگی علاقه زیادی دارد. پردیس احمدیه در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال 1396 برای بازی در لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت. او با بازی در سریال پوست شیر به اوج شهرت رسید.

پردیس احمدیه بازیگر ۳۲ ساله‌ با پای شکسته در اکران خصوصی فیلم «پول و پارتی» در پردیس باغ کتاب تهران حضور پیدا کرده و خبرساز شد.

این بازیگر با وجود آسیبی که در جریان تمرین نمایش «نبرد رستم و سهراب» به پایش رسیده بود و سبب گشت که او با آتل به مراسم اکران بیاید، همچنان خوش‌لباس و جذاب به نظر می‌رسید. پردیس برای این مراسم یک کت کوتاه طرح‌دار و درخشان را به تن داشت که استایل او را از شر یکنواختی نجات داده بود. قد کت با مدل شلوار واید و آزاد این بازیگر همخوانی خوبی داشت و آسیب پای چپش را نیز به خوبی پنهان کرده بود.

مدل شلوار و استفاده از کمربند باریک در میانه‌ی استایل، ویژگی‌هایی بودند که باعث شدند پردیس کشیده‌تر و خوش‌اندام‌تر به نظر برسد. از اکسسوری‌هایی که همیشه همراه این بازیگر است، می‌توان به ساعت مچی‌های کلاسیک و ظریفی اشاره کرد که این‌بار مدل نقره‌ای‌رنگش دور مچ او دیده می‌شد. او با تدارک این استایل فرمال، درس کد مراسم را به خوبی رعایت کرده بود و در میان جمع می‌درخشید.

پردیس برای باقی آیتم‌های استایلش نیز از رنگ مشکی کمک گرفته بود و در آخر استایلی مرتب و قابل قبول را ساخته بود.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3ky9a2

پربیننده ترین




اخبار داغ