سود سهام عدالت| سود سهام عدالت جاماندگان| سود سهام عدالت متوفیان

جاماندگان سهام عدالت بخوانند | اعطای سهام عدالت جدید به کجا رسید؟

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با اعطای سهام عدالت به جاماندگان گفت که اجازه دهید مجلس تشکیل شود حتما هر چیزی که حکم و تکلیف قانون باشد پیگیری خواهیم کرد.
1403/05/20 04:50
کد خبر: 7814
جاماندگان سهام عدالت بخوانند | اعطای سهام عدالت جدید به کجا رسید؟

سود سهام عدالت طی سال های اخیر در دو مرحله، یکی در پاییز و دیگری در اواخر زمستان به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شده است. سال گذشته سود سهام عدالت در مرحله دوم حدود 30 درصد کمتر از مرحله اول بود. همچنین در سال 1402 سود سهام عدالت متوفیان نیز پرداخت شد. وعده داده شده افرادی که در زمستان سال گذشته سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند در خردادماه 1403 حساب آنها شارژ خواهد شد.

شمش‌الدین حسینی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با اعطای سهام عدالت به جاماندگان گفت: اجازه دهید که مجلس تشکیل شود حتما هر چیزی که حکم و تکلیف قانون باشد پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او همچین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران در خصوص توسعه صنعت مالی گفت: دو اقدام صورت گرفته است یکی بحث قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها که سعی کردیم بخشی مشکلات صنعت مالی را در آنجا برطرف کنیم یا به عبارتی بخشی از زیرساخت‌ها را ایجاد کنیم یک مورد دیگر این که در قانون برنامه هفتم آماده است.

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3nnng3
منبع خبر: عصر ایران

پربیننده ترین




اخبار داغ