وام فوری| وام فوری یک روزه| وام فوری بازنشستگان

4 وام فوری بانک سامان | بدون ضامن وام 200 میلیونی بگیرید

بانک سامان مانند سایر بانک‌های ایرانی وام‌های گوناگونی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است
1403/03/21 17:10
کد خبر: 2062
4 وام فوری بانک سامان | بدون ضامن وام 200 میلیونی بگیرید

وام فوری به آن دسته از وام هایی گفته می شود که وام گیرندگان برای دریافت آن انتظار زیادی نکشند. وام فوری در واقع وامی است که بانک ها بدون در نظر گرفتن ملاحظات همیشگی اعطای وام آن را به مشتریان خود ارائه می دهند. وام فوری می تواند مشکلات بسیاری از افراد را رفع کند. بسیاری از افراد به دنبال دریافت وام فوری هستند.

بانک سامان مانند سایر بانک‌های ایرانی وام‌های گوناگونی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. انواع طرح‌های وام بانک سامان شامل موارد مختلفی مانند وام مسکن، خودرو، کالاهای بادوام و غیره می‌شود که بعضی از آنها به سپرده نیاز دارند و بعضی دیگر نیز نیازی به سپرده ندارند؛ درهرصورت افراد باید پیش از اقدام رسمی برای دریافت وام‌ها، شرایط خود را مهیا کنند.

از طرفی درصد وام های بانک سامان و نرخ سود آنها نیز با یکدیگر متفاوت است و شرایطی مختلف با یکدیگر دارند. ما در این قسمت سعی کردیم به طور کامل شرایط و ویژگی‌های وام‌های بانک سامان را برای شما عزیزان شرح دهیم تا با آنها آشنا شوید.

لیست وام های بانک سامان به شرح زیر است:

وام‌های 200 میلیونی مخصوص دارندگان کارتخوان

وام دستگاه کارتخوان یکی از انواع وام های بانک سامان است. این وام به افرادی تعلق می‌گیرد که دارای دستگاه پوز مخصوص این بانک باشند و به طور مداوم از آن استفاده ‌کنند. البته در نظر داشته باشید تنها افرادی با 6 ماه میانگین حساب مناسب می‌توانند این دستگاه را دریافت نمایند. از طرفی بانک سامان برای ارائه این وام، 50 درصد از میانگین حساب مشتری را در نظر می‌گیرد و محدوده سقف این وام نیز 200 میلیون تومان است.

همانطور که پیش از این نیز گفتیم نرخ سود وام های بانک سامان با یکدیگر تفاوت دارد، اما نرخ سود وام مخصوص دارندگان کارتخوان، سالیانه 23 درصد است. فراموش نکنید بانک سامان برای ارائه این وام، به دو ضامن رسمی و یک برگ چک هم نیاز دارد. در جدول زیر سعی کردیم تمامی نکات مهم این وام را به صورت جزئی ذکر کنیم.

نام وام تسهیلات مخصوص دارندگان کارتخوان وام سامان
سقف وام 200 میلیون تومان
سپرده این وام نیاز به سپرده (حداقل 6 ماهه) دارد.

 

سپرده باید از نوع قرض‌الحسنه باشد.

خوشبختانه در این وام نیازی به مسدودی سپرده نیست.

میزان سود این وام دارای سود 23 درصدی (3 درصد کارمزد و 3 درصد تسهیلات بیمه است)
حداکثر زمان پرداخت 36 ماه
هزینه‌های جانبی افراد باید مبلغی حدود 100 تا 200 هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی خود پرداخت کنند.
مبلغ قسط وام 7,741,944 تومان
کل سود وام 84,709,995 تومان
شرایط و مقررات وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

وام 200 میلیونی مخصوص سپرده گذاران (این مورد جزو وام های بدون ضامن بانک سامان محسوب می‌شود)

از دیگر وام های بانک سامان می‌توان به وام 200 میلیونی مخصوص سپرده‌گذاران اشاره کرد. افرادی که دارای حساب بلند مدت هستند می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند. در نظر داشته باشید بانک سامان در ازای پرداخت این وام به ضامن نیاز ندارد، اما سپرده متقاضی در طول مدتی که اقساط پرداخت می‌شود در گرو بانک باقی می‌ماند.

مهم‌ترین مزیت این وام، تنفس 3 ماهه برای پرداخت اقساط است؛ یعنی اقساط متقاضی 3 ماه بعد از دریافت وام شروع می‌شود. این زمان سه ماهه برای اغلب افراد بسیار کمک کننده است تا شرایط خود را برای پرداخت قسط‌ها راحت‌تر کنند. در جدول زیر نکات مهم مربوط به این وام را به طور کامل شرح می‌دهیم.

نام وام تسهیلات200 میلیونی مخصوص سپرده گذاران
میزان نرخ سود 23 درصد
سقف وام 200 میلیون تومان
نوع ضمانت مسدودی سپرده
نیاز به سپرده بلند مدت دارد

 

همچنین طی پرداخت این وام، مبلغ سپرده اصلی به طور کامل مسدود می‌شود تا تمامی اقساط پایان یابد.

سود سپرده 15 درصد
حداکثر زمان پرداخت اقساط حداکثر زمان پرداخت اقساط بدون در نظر گرفتن 3 ماهه تنفس، 33 ماه است.
میزان قسط وام در هر ماه 8,234,009 تومان
کل سود وام 71,722,306 تومان
مجموع رقم وام و سود 265,221,667 تومان
شرایط و مقررات وام گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا از قبل چک برگشتی داشته باشد.

وام 200 میلیونی مخصوص خرید لوازم خانگی

یکی دیگر از وام های بانک سامان، مربوط به خرید لوازم بادوام  خانگی است. این وام یکی از متفاوت‌ترین تسهیلات بانکی است که تا به امروز به مردم ارائه شده؛ زیرا متقاضیان به واسطه آن می‌توانند انواع وسایل مورد نیاز خود مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و غیره را تهیه کنند. البته افراد متقاضی باید یک حساب قرض‌الحسنه با میانگین حساب 3 تا 6 ماهه داشته باشند تا این وام به آنها تعلق بگیرد. همچنین بانک سامان در ازای دریافت این وام، 23 درصد سود سالیانه و 3 درصد کارمزد دریافت می‌کند. متقاضیان می‌توانند 3 درصد کارمزد کلی را به صورت یکجا در ابتدای فرآیند به بانک پرداخت نمایند.

این وام به ضامن هم احتیاج دارد؛ اگر عضو هیئت رسمی دانشگاه باشید برای ضمانت باید یکی از همکاران خود را به بانک معرفی کنید و یک برگ چک را به بانک تحویل دهید، اما اگر در مشاغل دیگری مشغول هستید باید 3 کارمند رسمی با کسر حقوق را به بانک معرفی نمایید

وام خرید وسایل منزل، یکی از وام های جدید بانک سامان است که در کل ایران ایده‌ای نو و منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. اگر شما نیز برای تغییر وسایل فرسوده خانه خود، به یک وام مناسب نیاز دارید، از این فرصت غافل نشوید. جزئیات این وام را در ادامه شرح داده‌ایم.

نام وام تسهیلات مخصوص خرید لوازم خانگی
سقف وام 200 میلیون تومان

 

15درصد از کل مبلغ وام نیز در نزد بانک بلوکه باقی می‌ماند.

نوع ضمانت نیاز به ضامن رسمی دارد.
سپرده برای دریافت این وام، باید یک سپرده قرض‌الحسنه با حداقل 3 ماه میانگین حساب داشته باشید.

 

سپرده بعد از دریافت وام  در نزد بانک مسدود می‌شود.

حداکثر زمان پرداخت وام 60 ماه
کل سود وام 84,709,995 تومان
اقساط وام 7,741,944 تومان
مجموع رقم وام و سود 284,709,995 تومان
هزینه فرصت مسدودی 24,393,913 تومان
هزینه جانبی دریافت وام تنها هزینه جانبی این وام، مربوط به تشکیل پرونده و کارمزد وام است که حدودا 100 تا 200 هزارتومان می‌شود.

وام 200 میلیونی مخصوص اجاره مسکن

وام 200 میلیونی مخصوص اجاره مسکن از دیگر وام های بانک سامان است که تنها کارمندان وزارت علوم، تحقیقات، فناوری و برنامه‌ریزی امکان دریافت آن را دارند. میزان سقف این وام برای افراد شهرستانی 150 میلیون و برای تهرانی‌ها 200 میلیون تومان است. همچنین بانک سامان برای ثبت نام این وام از متقاضیان، مبلغی حدود 1میلیون 550 هزار تومان دریافت می‌کند.

همه متقاضیان وام ودیعه مسکن باید 2 نکته مهم را در نظر بگیرند.

  • نکته اول این است که این وام به گردش حساب نیاز دارد و میزان سود آن سالیانه 18 درصد است.
  • 10 درصد از مبلغ این وام باید در نزد بانک سپرده و مسدود شود؛ البته این مبلغ بعد از تسویه کامل اقساط به متقاضی بازگردانده می‌شود.

شرح جزئیات این وام را در جدول زیر ذکر کرده‌ایم.

نام وام وام اجاره خانه
میزان سود 18 درصد
سقف وام برای ساکنان تهران 200 میلیون تومان

 

برای ساکنان شهرستان 150 میلیون تومان

نوع ضمانت ضمانت رسمی

 

یک ورقه چک

سپرده این نوع تسهیلات جزو وام های بدون سپرده بانک سامان است که  نیازی به سپرده ندارد، با این حال متقاضی باید در همان ابتدا 10 درصد از کل  مبلغ را نزد بانک نگه دارد. این مبلغ بعد از اتمام اقساط قابل برداشت است.
حداکثر زمان پرداخت وام 60 ماه
هزینه‌های جانبی 1 میلیون 550 هزار تومان
شرایط وام‌گیرنده متقاضی نباید چک برگشتی داشته باشد.

 

متقاضی نباید به بانک بدهکار باشد.

این وام فقط مخصوص کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وام های کارت اعتباری بانک سامان

اگر به دنبال وام های فوری بانک سامان هستید باید از وام های بلوبانک سامان استفاده کنید. بلوبانک اولین کارت بانکی دیجیتال ایران است که خدمات خود را بدون پیچیدگی خدمات سنتی بانک‌ها و به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای دریافت وام از بلوبانک، گردش حساب سه ماهه اخیر مشتریان در نظر گرفته می‌شود و در صورتی که متقاضی بدهی نداشته باشد می‌تواند تا سقف 40 میلیون تومان وامی فوری و بدون ضامن دریافت نماید. وام‌های بلوبانک 18 درصد هستند و زمان بازگشت آنها 6 ماهه است. البته وام‌گیرنده می‌تواند به خواست خود اقساط را در کمتر از 6 ماه هم پرداخت نماید.

نکته دیگر اینکه همه افراد امکان دریافت چندین وام متعدد از بلوبانک را دارند؛ مگر اینکه در وام‌های قبلی خود، اقساط را به موقع پرداخت نکرده باشند. برای دریافت وام‌های بلوبانک سامان باید به اپلیکیشن این بانک مراجعه نمایید و از طریق آن اقدامات لازم را انجام دهید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به معرفی مهم‌ترین وام‌های بانک سامان بپردازیم. این بانک تسهیلات متفاوتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا هرفردی متناسب با شرایط خود، به بهترین وام‌ها دسترسی داشته باشد. شما می‌توانید برای دریافت این تسهیلات به شعبه بانک سامان در شهر خود مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3npnv2

پربیننده ترین




اخبار داغ