سید حسن نصرالله| عکس همسر سید حسن نصرالله| عروس سید حسن نصرالله

شهادت داماد سید حسن نصرالله در حمله تروریستی ضاحیه بیروت| داماد شهید سید حسن نصرالله کیست؟

داماد شهید سید حسن نصرالله در عملیات ترور رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت به شهادت رسید.
1403/07/14 07:30
کد خبر: 13041
شهادت داماد سید حسن نصرالله در حمله تروریستی ضاحیه بیروت| داماد شهید سید حسن نصرالله کیست؟

سید حسن نصرالله روحانی شیعی سرشناس اهل لبنان بود. سید حسن نصرالله در سال 1992 به عنوان سومین دبیرکل حزب الله لبنان منصوب شد. سید حسن نصرالله روز 6 مهر 1403 در بمباران لبنان توسط اسرائیل به شهادت رسید. محافظ‌ اول و داماد سیدحسن نصرالله نیز در پی حمله اسرائیل به بیروت به شهادت رسیدند.

«شهید حاج حسن جعفر قصیر»، داماد شهید سیدحسن نصرا... که در عملیات ترور رژیم صهیونیستی در ضاحیه بیروت به شهادت رسید. ​پیش از این، چهار برادر دیگر ایشان هم به شهادت رسیده‌اند؛ از جمله شهید محمد جعفر قصیر که چند روز پیشتر در حمله اسرائیل در ضاحیه به شهادت رسیده بود.

شهید محمد جعفر قصیر با توصیه سردار سلیمانی در زمان سفر بشار اسد به تهران به عنوان مترجم در دیدار با رئیس جمهور وقت حضور داشت.

در میان اخبار

​ارتش تروریستی اسرائیل عصر سه شنبه دو ساختمان را در ضاحیه بیروت مورد هدف قرار داد. طبق اعلام منابع عبری هدف آنها ترور محمد جعفر قصیر بود و مدعی شده‌اند وی در انتقال سلاح از ایران به لبنان و سوریه نقش داشته است. 

پیش از این دولت آمریکا برای دریافت هرگونه اطلاعات از ایشان ١٠ میلیون دلار پاداش گذاشته بود. حسن جعفر قصیر، برادر ایشان که داماد سید حسن نصرالله بود نیز در این حمله به شهادت رسید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3q5zp3

پربیننده ترین




اخبار داغ