هواشناسی| هواشناسی امروز| هواشناسی فردا

هواشناسی| بارش باران و رگبار در راه کشور | مردم این ۶ استان مراقب باشند

طی ۵ روز آینده شاهد رگبار و رعدوبرق در ۶ استان کشور خواهیم بود.
1403/06/03 10:34
کد خبر: 9317
هواشناسی| بارش باران و رگبار در راه کشور | مردم این ۶ استان مراقب باشند

هواشناسی شهریورماه تا هفته اول مهر نشان می دهد که از دهه آخر شهریور هوای کشور رو به خنکی می شود. همچنین در تازه ترین پیش بینی هواشناسی اعلام شده که در نیمه دوم شهریور شاهد آغاز بارش ها در کشور خواهیم بود. تازه ترین اطلاعیه هواشناسی که منتشر شده است را در ادامه می خوانید. 

کارشناس سازمان هواشناسی از پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق در ۶ استان برای ۵ روز آینده خبر داد و گفت: «در ۵ روز آینده برای برخی مناطق شمال‌شرق و شرق، شمال‌غرب و غرب و بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.»

کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: طی ۵ روز آینده در مناطقی از استان‌های لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان و شمال شرق خوزستان و ارتفاعات هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد که در برخی مناطق همراه با وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک خواهد بود.

در میان اخبار

به گزارش ایرنا، کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی همین مدت برای ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در ۵ روز آینده در برخی از نقاط شمال‌شرق و شرق کشور، همین‌طور شمال‌غرب و غرب، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی از ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که گاهی همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

رفیعی در مورد وضعیت جوی تهران اعلام کرد: تهران امروز آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی شده و احتمال افزایش باد در ساعات بعدازظهر وجود دارد. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و فردا به ۳۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3qr794

پربیننده ترین




اخبار داغ