علیرضا بیرانوند| عکس علیرضا بیرانوند با لباس استقلال| علیرضا بیرانوند زبان انگلیسی

مخالفت مدیران باشگاه پرسپولیس با بازگشت علیرضا بیرانوند | بیرانوند در آستانه انعقاد قرارداد با تراکتور قرارداد

علیرضا بیرانوند تا دو روز دیگر با تراکتور قرارداد امضا می‌کند.
1403/04/16 06:00
کد خبر: 3941
مخالفت مدیران باشگاه پرسپولیس با بازگشت علیرضا بیرانوند | بیرانوند در آستانه انعقاد قرارداد با تراکتور قرارداد

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده است. به نظر می رسد نه پرسپولیس توان مالی بستن قرارداد دلخواه با بیرانوند را دارد و نه هواداران علاقه شدیدی برای ماندن علیرضا بیرانوند دارند. از این رو راهی جز رفتن برای علیرضا بیرانوند نمانده است.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش سابق تیم پرسپولیس که در یک ماه گذشته درگیر فسخ قرارداد و حواشی مختلف با باشگاه و هواداران و پیشکسوتان بود دیشب از سوی نزدیکانش تماسی با مدیران باشگاه پرسپولیس انجام شد و درخواست مذاکره رو در رو بین او و مدیرعامل باشگاه داده شد که این پیشنهاد به دلیل مخالفت مدیران با بازگشت او به تیم توسط مدیران پرسپولیس رد شد و به نزدیکان بیرانوند گفتند تا امکان مذاکره رضا درویش با بیرانوند وجود ندارد.

این اتفاق باعث شد که بیرانوند به طور کامل قید بازگشت به پرسپولیس را بزند و در آستانه امضای قرارداد رسمی خود با تراکتور قرار بگیرد.

بیرانوند، پیش‌نویس قرارداد خود را نیز با این باشگاه امضا کرده بود و حداکثر ظرف دو روز دیگر برای عقد قرارداد رسمی با مدیران این باشگاه به تبریز خواهد رفت. بیرانوند یک پیشنهاد از لیگ روسیه دارد اما با توجه به توافق با تراکتور قرارداداش را با این تیم امضا می‌کند.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3qxm94
منبع خبر: فرارو

پربیننده ترین




اخبار داغ