مهران مدیری| مهران مدیری و همسرش| همسر مهران مدیری

بازگشت مهران مدیری به سینما بعد از ۸ سال | غیبت سیامک انصاری در فیلم پربازیگر مهران مدیری

مهران مدیری دومین فیلم خود یعنی «ساعت ۶ صبح» را راهی سینما کرد
1403/05/05 03:00
کد خبر: 6044
بازگشت مهران مدیری به سینما بعد از ۸ سال | غیبت سیامک انصاری در فیلم پربازیگر مهران مدیری

مهران مدیری خالق بسیاری از کمدی های پرطرفدار ایرانی ازجمله شب های بررره، قهوه تلخ، مرد هزار چهره و ... است. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی در زمینه بازیگری نیز در آثار خود و سایر کارگردانها حضور پیدا کرده است. مهران مدیری در حال حاضر اجرای برنامه اسکار را به اتمام رسانده و مشغول ساخت سریال جدیدی برای شبکه نمایش خانگی است.

مهران مدیری دومین فیلم خود یعنی «ساعت ۶ صبح» را راهی سینما کرد. «ساعت ۶ صبح»؛ هم آوا با اثر قبلی مدیری، اما پربازیگر است/

نام این فیلم یادآور نخستین فیلم بلند سینمایی مهران مدیری یعنی ساعت ۵ عصر است. با این تفاوت که در این اثر نامی از سیامک انصاری به چشم نمی‌خورد. انصاری که از گذشته تقریبا پای ثابت آثار مدیری بوده چند سالی است که نه در سریال‌ها و نه در برنامه‌های تولیدی مدیری در پلتفرم‌ها حضور ندارد.

مدیری این بار به سراغ دو بازیگری رفته که برای اولین بار است در مقام کارگردان با آن‌ها همکاری می‌کند. سمیرا حسن‌پور و مهرداد صدیقیان که هرچند حسن‌پور در تابستان همان سال به کارگردانی محمود کلاری با مهران مدیری هم‌بازی بود، اما این نخستین بار است که مقابل دوربین او ایفای نقش می‌کند.

مدیری که با ساعت ۵ عصر نشان دارد علاقمند است تا در سینما مسیری متفاوت از برنامه‌ها و دورهمی‌ها و سریال‌هایش پیش بگیرد، این بار نیز داستان خود را در گونه ملودرامی اجتماعی روایت می‌کند که به نظر می‌رسد مهم‌ترین وجه تفاوت آن با اثر قبلی، پربازیگر بودنش باشد.

علیرغم آنکه ساعت ۵ عصر در تمام طول قصه بر زندگی سیامک انصاری متمرکز بود به نظر می‌رسد در این فیلم با توجه به تعدد بازیگران اتفاق متفاوت‌تری بیفتد.

محور داستان این فیلم یک مهمانی شبانه است که با ورود نیرو‌های امنیتی مواجه می‌گردد. تا به اینجا آنچه منتشر شده داستانی تکراری است که در فیلم و سریال‌های بسیاری هم دستمایه طنز و هم دستمایه درام شده است. ساعت ۶ صبح در جشنواره سال گذشته حضور پیدا نکرد و حالا ملاک خوبی برای سنجش فعالیت‌های مهران مدیری در مقام هنرمند پرکار این روزهاست که یک سریال و یک برنامه کمدی را برای پلتفرم‌ها در دست تولید دارد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3wmnv2

پربیننده ترین




اخبار داغ