یارانه نقدی| یارانه نقدی شهریور| یارانه نقدی شهریور 1403

فوری؛ یارانه نقدی دهک های 4 تا ۹ واریز شد | علت واریز زودهنگام یارانه نقدی شهریور چیست؟

یارانه نقدی دهک های 4 تا 9 امشب در حالی واریز شد که پیشتر اعلام شده بود قرار است در تاریخ 31 شهریور واریز شود اما حالا دو روز زودتر یارانه به حساب سرپرستان واریز شده است.
1403/06/29 19:00
کد خبر: 9568
فوری؛ یارانه نقدی دهک های 4 تا ۹ واریز شد | علت واریز زودهنگام یارانه نقدی شهریور چیست؟

یارانه نقدی در سال های اخیر دستخوش تغییر شده و از 45 هزار تومان دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به 300 و 400 هزار تومان در زمان حاضر رسیده است. یارانه نقدی برای دهک های مختلف جامعه متفاوت است و زمان واریز آن 25ام و روز آخر هر ماه است. در ماه های گذشته همراه با یارانه نقدی یک یارانه مضاعف که مخصوص خرید کالا است نیز برای مشمولان واریز شد که در حال حاضر واریز این یارانه متوقف شده است.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها جزئیات واریز یارانه نقدی شهریور ماه دهک‌های چهار تا نهم را اعلام کرد.

بر اساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه نقدی و یارانه کمک معیشتی شهریور ماه دهک‌های چهارم تا نهم، به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

بنابر اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه کمک معیشتی مرحله «١٦٣»، مربوط به شهریور ماه ١٤٠٣، به حساب ١٦ میلیون و ٨٥٥ هزار سرپرست خانوار دهک‌های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز شده است و از ساعت «۲۴» امشب «پنج‌شنبه، ٢٩ شهریور ١٤٠٣»، قابل برداشت است.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: «یارانه مرحله «١٦٣» به مبلغ ١٥ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان، بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به ازای ۵۰ میلیون و ۷۵۹ هزار نفر در دهک‌های چهارم تا نهم، توسط ٢٨ بانک عامل سراسر کشور، واریز شده و از ساعت «۲۴» روز پنج‌شنبه «٢٩ شهریور ماه»، قابل برداشت است.»




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3wr9r4

پربیننده ترین




اخبار داغ