مهران مدیری| مهران مدیری و همسرش| همسر مهران مدیری

مهران مدیری به تلویزیون برمی گردد | برنامه جدید مهران مدیری چیست؟

مدیر شبکه نسیم از بازگشت جناب‌خان با یک برنامه مستقل، توافق با مهران مدیری و برنامه‌ای با اجرای فرزاد حسنی خبر داد.
1403/06/19 13:10
کد خبر: 10892
مهران مدیری به تلویزیون برمی گردد | برنامه جدید مهران مدیری چیست؟

مهران مدیری خالق بسیاری از کمدی های پرطرفدار ایرانی ازجمله شب های بررره، قهوه تلخ، مرد هزار چهره و ... است. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی در زمینه بازیگری نیز در آثار خود و سایر کارگردانها حضور پیدا کرده است. مهران مدیری در حال حاضر اجرای برنامه اسکار را به اتمام رسانده و مشغول ساخت سریال جدیدی برای شبکه نمایش خانگی است.

سیدمحمدرضا خوشرو در نشست خبری شبکه نسیم با محور برنامه‌های جدید این شبکه اظهار کرد: برنامه «بگو بخند» از اول مهر آغاز می‌شود، برنامه «سرنخ» نیز با اجرای کامران تفتی شکل پیدا کرده و برنامه «مسابقه بی‌سابقه» شبیه مسابقه هفته مرحوم منوچهر نوذری است که با اجرای فرزاد حسنی در مرحله پیش تولید است.

وی با بیان اینکه فصل دوم «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده در حال تولید است، افزود: برنامه «نوآ» در حوزه خیاطی و مد برای بانوان از اول مهر روی آنتن می‌رود، فصل جدید «کودک شو» نیز تا اواخر پاییز روی آنتن است و از شب یلدا متفاوت می‌شود.

مدیر شبکه نسیم تاکید کرد: «هزار و یک» با محوریت شخصیت جناب خان در مرحله ساخت دکور است و برآورد ما این است که مورد استقبال قرار می‌گیرد که بخشی از برنامه پیرامون اعداد است؛ با هنرمندان مطرح کشور مذاکره صورت گرفته است و تا اواخر مهر به آنتن می‌رسد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره بازگشت مهران مدیری با دورهمی، تأکید کرد: با مهران مدیری مشکلی وجود ندارد و توافقی شده که یک کار نمایشی بسازند.

خوشرو در پاسخ به سؤالی درباره کپی‌برداری برنامه‌های جدید شبکه نسیم از «خندوانه» و «دورهمی» گفت: ما نمی‌خواهیم کپی انجام دهیم. آن برنامه‌ها خودشان از جای دیگر الگو گرفته بودند. هیچ مجموعه عاقلی سرمایه‌های خودش را از دست نمی‌دهد و ما آماده ادامه دادن برنامه‌های موفق هستیم




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3wygv2

پربیننده ترین




اخبار داغ