اینترنت رایگان| اینترنت رایگان ایرانسل| اینترنت رایگان همراه اول

14 گیگ اینترنت رایگان با فرصت یک ماهه | اینترنت رایگان ایرانسل را چگونه فعال کنیم؟

۲۰ گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل مدت اعتبار ۱۴ روز از ساعت ۲ تا ۱۰ صبح قابل استفاده می باشد.
1403/03/13 13:10
کد خبر: 1223
14 گیگ اینترنت رایگان با فرصت یک ماهه | اینترنت رایگان ایرانسل را چگونه فعال کنیم؟

اپراتور ایرانسل برای مشترکان اعتباری خود خدمات و هدایای ویژه ای در نظر گرفته است، همه مشترکان اعتباری با خرید سیم کارت دائمی از هدیه های ویژه برخور دار می شوند. ۳۰گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسلی ، مدت اعتبار ۳۰ روز، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان مدت اعتبار ۱گیگا بایت ، مکالمه نیم بها مدت اعتبار ۶ ماه ، اینترنت رایگان ۱ گیگا بایتی تا ۵ ماه و همچنین ارسال سیم کارت رایگان صورت می گیرد.

همچنین مشترکین ایرانسل با تعویض سیم کارت به نسل G4 از امکانات ویژه بهرمند می شوید. ۲۰ گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل مدت اعتبار ۱۴ روز از ساعت ۲ تا ۱۰ صبح قابل استفاده می باشد.

قابل ذکر است اگر گوشی موبایل تان از فناری ۴G پشتیبانی می کند می توانید از ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند شوید. برای فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل کد *۵۵۵*۱۱# را شماره گیری نمایید.

برای تعویض سیم کارت خود به ۴ جی هم می توانید هم از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید و هم نماینده های رسمی فروش سیمکارت ایرانسل که در این صورت باید حضوری اقدام کنید. البته برای این کار اگر از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید کاملا رایگان است ولی اگر به مراکز رسمی ایرانسل برای تعویض سیمکارت خود مراجعه کنید باید ۸۰۰۰ تومان بابت تعویض پرداخت کنید.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3zkkn3

پربیننده ترین




اخبار داغ