تعطیلی ادارات| ادارات دولتی| ادارات تعطیل شدند

فوری؛ تعطیلی ادارات روز دوشنبه 15 مرداد 1403 | اصفهان دو روز تعطیل شد

استانداری اصفهان از تعطیلی ادارات و بانک های این استان در روزهای 17 و 18 مرداد خبر داد.
1403/05/14 12:30
کد خبر: 6195
فوری؛ تعطیلی ادارات روز دوشنبه 15 مرداد 1403 | اصفهان دو روز تعطیل شد

در هفته گذشته و هفته کاری به علت گرمای شدید و آلودگی هوا منجر به تعطیلی ادارات برخی استان ها شده است. بر اساس اخبار منتشر شده، گرمای هوا منجر به تعطیلی ادارات اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، 17 و 18 مرداد شده اما ادارات این استان در روزهای دوشنبه و سه شنبه به صورت عادی فعالیت خواهند کرد.این امکان وجود دارد که در ساعات آینده امروز یکشنبه، اخباری مبنی بر تعطیلی ادارات استان های مختلف منتشر شود. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی دو روز پایانی هفته جاری، هفدهم و هجدهم مردادماه به دلیل افزایش دمای هوا و ناترازی انرژی، خبر داد.

منصور شیشه فروش گفت: باتوجه به افزایش دما و افزایش تابش اشعه ماوراء بنفش، کاهش کیفیت هوا به دلیل خیزش کانون‌های گردو غبار و همچنین باتوجه به مشکلات و ناترازی های حوزه تأمین انرژی در بخش آب و برق، ستاد مدیریت بحران استان همچون روزهای گذشته تشکیل شد.

وی ادامه داد: در نشست امروز و با توجه به شرایط موجود و پیش رو و با کسب مجوزات لازم، مقرر شد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفدهم و هجدهم مردادماه ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مراکز آموزشی استان تعطیل و به صورت دور کار فعالیت نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به شهروندان تاکید کرد: رعایت اصول ایمنی بهداشتی در برابر گرمازدگی و اشعه فرابنفش، کاهش زمان حضور در فضای باز و تابش مستقیم نور خورشید، کاهش رفت و آمد در سطح شهر و استفاده بهینه از انرژی برق و آب در روزهای جاری ضروری است.

این خبر به روز رسانی می شود

 




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3zmyb2
منبع خبر: خبرآنلاین

پربیننده ترین




اخبار داغ