سعید جلیلی| همسر سعید جلیلی| سمت سعید جلیلی در دولت رئیسی

ادعای مسعود فراستی درباره سعید جلیلی | جلیلی را محفل حجتیه محاصره کردند

مسعود فراستی منتقد سینما در پستی برای ایران و ایرانیان احساس خطر کرد.
1403/04/13 10:00
کد خبر: 3723
ادعای مسعود فراستی درباره سعید جلیلی | جلیلی را محفل حجتیه محاصره کردند

سعید جلیلی از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سال 1403 است. سعید جلیلی پیشتر دو بار نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده اما تاکنون موفق به شکست رقبا نشده است. سعید جلیلی در سال 1400 به نفع سید ابراهیم رئیسی انصراف داد.

مسعود فراستی با انتشار پستی در اینستاگرام خود، از مسعود پزشکیان حمایت کرد. فراستی در کاور این پست نوشت: «نه به جلیلی»

همچنین مسعود فراستی مدعی شد که جلیلی را انجمن حجتیه محاصره کردند.

اما در باره نقش انجمن حجتیه و خطرات حضور جلیلی در قوه اجرایی کشور در فضای مجازی چنین آمده است:

اینها معتقد بودن امام اشتباه می‌کند که با انقلاب به دنبال اصلاح امور است و می‌خواهد با ایجاد نظام اسلامی برای ظهور زمینه سازی کند باید کار را رها کند تا فساد زیاد شود و امام زمان مجبور به ظهور برای اصلاح شود در واقع پیش‌نیاز ظهور از دید انجمن حجتیه افزایش فساد حداکثری است.

رابطه انجمن حجتیه و جبهه پایداری در نگاه آخر الزمانی است افزایش فساد و نارضایتی برای مجبور کردن امام زمان برای ظهور نقطه مشترک آنها است که البته بیان نمی کنند اما اقدامات آنها در این مسیر بوده است و اکنون هم نزدیکی جلیلی با کمک جبهه پایداری با این دیدگاه خطرناک آخر زمانی اوضاع آینده را با روی کار آمدن آنها اسفبار نشان می‌دهد. آنها آزار و اذیت مردم را بیشتر خواهند کرد تا امام زمان را مجبور به ظهور کنند غافل از اینکه امام زمان برای اجرای عدالت خواهد آمد و آنها با این شیوه نمی‌توانند در کنار او باشند و مجبور به مبارزه با او خواهند شد.




کپی لینک کوتاه خبر: https://tarfandbaaz.org/d/3zpzb2

پربیننده ترین




اخبار داغ